2777
2789
وای چقدر بد منم خیلی حس خوبی از دوستم نمیگیرم خیلی موقع ها خودش رو ب رخم میکشه من ناراحت میشم ب روی ...

بهونه بیار خودتو مشغول کلاسی چیزی کن.من دوست صمیمی بیست سالم بعد ازدواجم خیلی عوض شد اون زودتر از من ازدواج کرده بود.ولی دیگه یه روز کم اوردم گفتم خدافظ الان هنوز دوسش دارم ولی دیگه اسیب نمیبینم

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

خوب کلا زیاد منطقی نیست.من وقتی میینم دوستام ناراحتن بیشتر نقاط قوتشون تواناییهاشونو میگم و میگم هر ...

منم در کل با ناراحتی برا مجرد بودن مخالفم .اما با اینم مخالفم که کسی بخواد دیگرانو پشیمون کنه از ازدواج چون خودش زندگیش خوب نیست .در کل تعادل خوبه نه افراط و تفریط همه چی باید کنار هم باشه .

خانم هستم 🍁خوب بودن  و بدبودن  فقط برچسبیه که ادما روت میزنن بر اساس میزان نفعی که براشون داری. 🌸🌸(خطاب به یه عده اگه اهل دعوا و عقده گشایی هستی سرت به سنگ خورد چون من جواب نمیدم بگرد دنبال یه قربانیه دیگه خدا نگهدار 😛)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه ها میشه برام گزارش بزنید بترکه

زدم

معنی اسمم مروارید پر ارزش هستش 🙂 دینم مسیحیت هست در حال تحقیق روی ادیانم ‌.اگر سوال پرسیدم و به نظرتون سوال مسخره ای بود دلیلش اینه که به همه قوانین دین و احکام اسلام  آشنا نیستم پس بد برداشت نکنین😘 در مورد دینم هم درخواست دوستی ندین لطفا☺
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز