نغمهع مدیر استارتر عضویت: 1397/09/28 تعداد پست: 5641 عنوان سهام 59 بازدید | 7 پست بچه ها ارزش سهام م رو که دیدم ۸۰۰و خورده ای بود یعنی یه تومنی حساب میشه ؟؟؟یعنی ۳۰درصدش رو بخوام بفروشم نزدیک ۱۰تومن میخرند ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده 1399/06/07 | 13:29 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
aytakjoon عضویت: 1397/08/20 تعداد پست: 1998 برامنم 800وخورده ای ولی میگن نداریم هشتصدی آخه؟؟ من هنوزم امیددارم که میشه💚برام صلوات بفرستین مهربونا..
نغمهع مدیر استارتر عضویت: 1397/09/28 تعداد پست: 5641 برامنم 800وخورده ای ولی میگن نداریم هشتصدی آخه؟؟ 😏😏😏خاک تو سرش ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده
aytakjoon عضویت: 1397/08/20 تعداد پست: 1998 😏😏😏خاک تو سرش من سه ماه پیش فروختم 30درصدشوبعددوماه خوردخوردبرام ریختن 4تومن تاحالاخاک برسرشون من هنوزم امیددارم که میشه💚برام صلوات بفرستین مهربونا..
نغمهع مدیر استارتر عضویت: 1397/09/28 تعداد پست: 5641 من سه ماه پیش فروختم 30درصدشوبعددوماه خوردخوردبرام ریختن 4تومن تاحالاخاک برسرشون اوووو من نیاز دارم کجا فروختی ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده
aytakjoon عضویت: 1397/08/20 تعداد پست: 1998 اوووو من نیاز دارم کجا فروختی توگوشی فروش بزن دیگه اپلیکیشن ایوا بله یاسامانه سعدی که میگن خوبه من هنوزم امیددارم که میشه💚برام صلوات بفرستین مهربونا..
نغمهع مدیر استارتر عضویت: 1397/09/28 تعداد پست: 5641 توگوشی فروش بزن دیگه اپلیکیشن ایوا بله یاسامانه سعدی که میگن خوبه مطمنی خوبه ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده
aytakjoon عضویت: 1397/08/20 تعداد پست: 1998 مطمنی خوبه میگن زودترواریزمیکنه من هنوزم امیددارم که میشه💚برام صلوات بفرستین مهربونا..