بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
نه خودم که الان هنوز درس میخونم ولی تو فامیلمون هر کس کار واقعا میخواست سریع پیدا کرد
اینقدر بهم توهین نکنین من اهل دعوا نیستم برو عقده ات را سر یک احمق خالی کن۹/۹/۹۹در حال درس خوندن در مدرسه تیزهوشان هستم😁و بهترین دانش اموز مدرسه میشم راستی من را دانکی یا خر صدا نکنیم ممنون ناراحت میشم 15 ساله ام و با اطلاع خانوادم عضو سایتم...دوست عزیز اگه حضور من در سایت با طرز فکر شما تطابق نداره کامنت نذاره توهین نکن مگه مجبوری داداش راستی خانواده ام راضی هستن بع توچه من هستم نصیحت نده میدونم چرا توهین میکنی چون عقده ای هستی و چون همسن من ازادی نداشتی الان به من حسودی میکنی داداش مجبورم اینطوری بگم بعضیا ها فقط زبان فحش را میفهمن حالا یک عده میان میگن من بهم بر خورد داداش من منظورم اونهایی که توهین میکنن پس سکوت متشکرم توهین و فضولی نکنین اگه ریپلایت فخش داره پس نفرست داداس
بچه ها برای تاپیک آخرم گزارش بزنید خدا خیر تون بده از صبح دارم میگم چرا نمی زنین بترکه؟
چون اگه گزارش الکی بزنیم هم ما میترکیم هم شما باید لینک را بدین نی نی یار حذف تاپیک
اینقدر بهم توهین نکنین من اهل دعوا نیستم برو عقده ات را سر یک احمق خالی کن۹/۹/۹۹در حال درس خوندن در مدرسه تیزهوشان هستم😁و بهترین دانش اموز مدرسه میشم راستی من را دانکی یا خر صدا نکنیم ممنون ناراحت میشم 15 ساله ام و با اطلاع خانوادم عضو سایتم...دوست عزیز اگه حضور من در سایت با طرز فکر شما تطابق نداره کامنت نذاره توهین نکن مگه مجبوری داداش راستی خانواده ام راضی هستن بع توچه من هستم نصیحت نده میدونم چرا توهین میکنی چون عقده ای هستی و چون همسن من ازادی نداشتی الان به من حسودی میکنی داداش مجبورم اینطوری بگم بعضیا ها فقط زبان فحش را میفهمن حالا یک عده میان میگن من بهم بر خورد داداش من منظورم اونهایی که توهین میکنن پس سکوت متشکرم توهین و فضولی نکنین اگه ریپلایت فخش داره پس نفرست داداس
اینقدر بهم توهین نکنین من اهل دعوا نیستم برو عقده ات را سر یک احمق خالی کن۹/۹/۹۹در حال درس خوندن در مدرسه تیزهوشان هستم😁و بهترین دانش اموز مدرسه میشم راستی من را دانکی یا خر صدا نکنیم ممنون ناراحت میشم 15 ساله ام و با اطلاع خانوادم عضو سایتم...دوست عزیز اگه حضور من در سایت با طرز فکر شما تطابق نداره کامنت نذاره توهین نکن مگه مجبوری داداش راستی خانواده ام راضی هستن بع توچه من هستم نصیحت نده میدونم چرا توهین میکنی چون عقده ای هستی و چون همسن من ازادی نداشتی الان به من حسودی میکنی داداش مجبورم اینطوری بگم بعضیا ها فقط زبان فحش را میفهمن حالا یک عده میان میگن من بهم بر خورد داداش من منظورم اونهایی که توهین میکنن پس سکوت متشکرم توهین و فضولی نکنین اگه ریپلایت فخش داره پس نفرست داداس