2777
2789
نه من 483تومنه فک منم چند مدل هست .مادرشوهرم یه میلیونی هست

خب یعنی الان مال ما که ۸۰۰ خورده ای هست یعنی بیشتر میخرند 

ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یعنی چقدر ؟؟میدونب ؟؟

نزدیک 20 تومن فک کنم

ولی کی میخره خواهر من 

داداش من فروخته سهم شو کارگزاری 

یه بار پونصد ریختن یه بار ده هزار تومن😂😂

یه بار یه میلیون 

خورد خورد ریختن اصلا یه وضعی

تو چند سالگی فهمیدی تاب تاب عباسی نیس تاب تاب هم بازی هست 😂😂😂
نزدیک 20 تومن فک کنم ولی کی میخره خواهر من  داداش من فروخته سهم شو کارگزاری  یه بار پون ...

عاشق اون ده تومنی شدم اصلا 

میگند بانک ها بهتر بر میدارند 

منم ۳۰درصدشو بفروشم 

ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده

عاشق اون ده تومنی شدم اصلا  میگند بانک ها بهتر بر میدارند  منم ۳۰درصدشو بفروشم

یعنی خود داداشم هم مرده بود از خنده هی صفراشو میشمرد میگفت یه میلیونه 

بعدشم غش میرفت از خنده میگفت ده هزار تومنه

😂😂😂😂

اون یکی داداشم بانک ملی فروخت خیلی بهتر دادن بهش خیلی 

نزدیک پنج تومن داد30 درصدشو

تو چند سالگی فهمیدی تاب تاب عباسی نیس تاب تاب هم بازی هست 😂😂😂
یعنی خود داداشم هم مرده بود از خنده هی صفراشو میشمرد میگفت یه میلیونه  بعدشم غش میرفت از خنده ...

  حقم داشته  آخه ده تومن 


نزدیک ۵⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩من میخوام دندون درست کنم یه زنجیر بخرم  فکر نکنم با ۵تومن بشه 

ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز