2777
2789
قربونت دیگه چیکار کنم بچه دوس دارم  دوس دارم خونم شلوغ باشه  مالیمم بد نیست در حد اینکه ...

خداروشکر

خوشبخت باشید🌸

▪︎♡تیکر بارداری نیست♡▪︎♡درخواست دوستی ندید لطفا♡▪︎
ما هم دو دختر دوپسر بودیم بچم هم خاله داره هم دایی اما از طرف شوهرم که دوتا پسر بودن فقط یکی عمو دار ...

اره عزیزم بشدت موافقم واسه همین ۴تا میخام دعا کن خدا بهم بده 

حاله دلم خوب نیس اگه دوست داری واسم یه صلوات بفرست انرژی مثبتش برگرده به زندگیت ❤

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سخت نبود بزرگ کردنشون من کمک ندارم اختلاف سنیشون چند ساله

سختی ک داره اما شیرینیاش بیشتره اولیم ۷سال و نیم دومی  دوسال و نیم  سومی دوماهشه


چشمت ب امضام افتاد برا شفای مامانم صلوات میفرسی💔🙏
الان چه فکری میکنی مگه گلم؟ حال ندارم دوبار زایمان کنم میگم😅😅

الان فکر میکنم یدونه بچه هم خودش خیلی تنهاست هم اگه بره دانشگاه یا ازدواج کنه مادر پدر تنها میشن خانواده هایی که یکی دارن رو دارم میبینم که الان بچه هاشون بزرگ شدن چه قدر تنهان به نظر ارومه اما در واقع سوت و کوره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز