2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

معمولا تو‌دوران پریود میرن سونو

منم شدیدا میترسم

چهار بار تا حالا رفتم

ولی الانم بگن برو از ترسم سکته میزنم

لارم نیست در حد مرگ آب بخورین

در حدی که ادرار داشته باشید کافیه نه این‌که دیگه مثانه اتون در حد ترکیدن‌باشه

درد اینا اصلا نداره

فقط من خودم از جوابش وحشت میکنم

همونجادکتر که نگاه میکنه خودشم توضیح میده

مشکلتون چیه؟

یعنی چی  یعنی از طریق واژن ؟؟؟ نه فکر نکنم چون دخترم

خب عزیزم اگه دختری که از رو شکمه

احتمالا بهت اونجا میگه آب خیلی بخور بعدم یه ژل میزنه رو شکمت دستگاه رو میکشه رو شکمت

اگه دکترت نگفته کی برو بزار بعد پاک شدنت


منتظرم...منتظر شنیدن کلمه مامان از زبون یه فسقلی😍من قراره مهربون ترین مامان دنیا بشم پس زودتر بیا جوجه 😉 واسه مامان شدنم یه صلوات بفرست😢

هیچی میری اگه لازم باشه مثانه پر باشه قبلش اونجا چند لیوان آب میخوری . بعد میری داخل . ی ژل میزنه ب دستگاه میزاره رو شکمت و میبینه و تمام . ن درد داره ن چیزی . تو فقط دراز میکشی ‌ . بعدم دستمال میده پاک کن ژل و از شکمت بپر پایین 😉

الیسا قشنگم همه زندگیمه😍🤤
معمولا تو‌دوران پریود میرن سونو منم شدیدا میترسم چهار بار تا حالا رفتم ولی الانم بگن برو از ترسم ...

 خب از رو شکم  دستگاه میزارع یا واژینال با توجه به درخت بودنم

ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده

خب عزیزم اگه دختری که از رو شکمه احتمالا بهت اونجا میگه آب خیلی بخور بعدم یه ژل میزنه رو شکمت دستگا ...

آخه دکتر م خیلی وقت پیش نوشته برا همین 

اما نشد برم امروز میخوام برم 

روز چهارم پری هستم 

ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده

آخه دکتر م خیلی وقت پیش نوشته برا همین  اما نشد برم امروز میخوام برم  روز چهارم پری هستم ...

مشکلت چی بوده؟

منتظرم...منتظر شنیدن کلمه مامان از زبون یه فسقلی😍من قراره مهربون ترین مامان دنیا بشم پس زودتر بیا جوجه 😉 واسه مامان شدنم یه صلوات بفرست😢
آخه دکتر م خیلی وقت پیش نوشته برا همین  اما نشد برم امروز میخوام برم  روز چهارم پری هستم ...

من خونریزی شدید و لکه بینی داشتم رفتم دکتر

خودش گفت تو‌دوره پری برو

بهم به خاطر کیست دارو داد و گفت ماه بعد هم بیا زمان پری سونو شی

اما یه بارم پریودم عقب افتاده بود رفتم دکتر همینجوری گفت برو سونو

حالا نمیدونم مشکل شما چیه

ولی فک نکنم مشکل خاصی باشه الان برین

من خونریزی شدید و لکه بینی داشتم رفتم دکتر خودش گفت تو‌دوره پری برو بهم به خاطر کیست دارو داد و گف ...

منم برا درد و لکه بینی زیاد 

ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده

منم برا درد و لکه بینی زیاد 

نگران نباشید

احتمالا کیست دارید به من یه ماه قرص داد خوب شدم

تازه کیست من چهار سانت بود بزرگ بود

حتی دکتر سونو دید استرس دارم خودش گفت چرا میترسی چیزی نیست هر خانمی یه بار تو زندگیش ممکنه اینجوری شه قرص میخوری خوب میشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سلام خوشکلا

bbj_zeee | 1 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز