معمولا تودوران پریود میرن سونو
منم شدیدا میترسم
چهار بار تا حالا رفتم
ولی الانم بگن برو از ترسم سکته میزنم
لارم نیست در حد مرگ آب بخورین
در حدی که ادرار داشته باشید کافیه نه اینکه دیگه مثانه اتون در حد ترکیدنباشه
درد اینا اصلا نداره
فقط من خودم از جوابش وحشت میکنم
همونجادکتر که نگاه میکنه خودشم توضیح میده
مشکلتون چیه؟