2777
2789
عنوان

میشه یدقه بیاین☹

218 بازدید | 13 پست

من چند روزه زیر دلم تیر میکشه و درد میکنه.سمت تخمدان هام هر دوشون درد میکنن بعدم زیر نافم تیر میکشه،امروز۲۱ سیکلم بود،سیکلم ۲۸ روزه است.

کسی مشکل منو داشته؟ 

چکار کنم به نظرتون؟

دو دلم که برم دکتر یا نه،، آخه تو اقدامم 

تو رو خدا راهنماییم کنید

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کیست نداری؟

نمیدونم. پریودیم همیشه منظمه ۲۸ روزه

این دوماهه یبار ۳۲ روزه شدم ماه قبل هم ۲۷ روزه.

هیچوقت این دردو نداشتم.موقع تخمک گذاری یه درد خفیف

ولی الان میشینم سمت تخمدان هام تیر میکشن.

منم مث تو شدم فقط سمت راستم بود حتی پامم زمین نمی تونستم بزارم من کیست داشتم زیر نظر دکتر بودم بعد ر ...

ای وای😰😰

چکار کردی؟!

عمل میخاد؟!

منم تیر میکشه بعد زیر نافم تیر میکشه.

دراز میکشمم اذیت میشم

ای وای😰😰 چکار کردی؟! عمل میخاد؟! منم تیر میکشه بعد زیر نافم تیر میکشه. دراز میکشمم اذیت میشم

منم همین جوری بودم نابود شده بودم نه شانس آوردم داخل شکمم خون ریزی نکرده بود حالا باز باید ۲۵ برم سونو حالا یه بدشانسی دیگه کرونا هم گرفتم درد اونم دارم 😭😭برام دعا کن

مامانم بم امیدواری داده میگه نرو شاید معجزه ای بشه و باردار باشی.هفته دیگه موعدمه ولی دردش کلافم کر ...

خب دکتر بری که هر چی باشه بهت میگه ان شاءالله به آرزوت برسی به حق شش ماهه امام حسین 

منم همین جوری بودم نابود شده بودم نه شانس آوردم داخل شکمم خون ریزی نکرده بود حالا باز باید ۲۵ برم سو ...

ان شالله خدا بهت سلامتی بده عزیزم.

ویتامین سی زیاد بخور،کپسول یا قرص بگیر بخور،چای کمرنگ و ولرم به سمت گرم زیاد بخور،ترشیجات و شیر و دوغ و ماست اصلا نخور

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز