2777
2789
عنوان

سوال شرعی

94 بازدید | 10 پست

سلام خانمها من یه سوال داشتم اینکه  وقتی پریودمیشم تو هفت روزپاک میشم حالا سوالم اینه که هروقت پاک شدم میتونم غسل کنم نمازموبخونم یا باید صبر کنم ده روزم تموم بشه بعدغسل حیض کنم؟آخه خیلیامیگن تا ده روز حیض محسوب میشه و نمیشه غسل کرد ونمازخوند

خدایاشکرت منم باردارشدم😍🥰 دعاکنین سالم باشه من قبلا بارداری مولار داشتم خداناامیدم نکن توروبه زینبت قسم میدم...... خداشکرت بعداز کلی چشم انتظاری الان دوقلو دارم خدا قسمته تمامه چشم انتظارا کن قربونت برم خدا تو خیلی مهربونی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هر وقت پاک شدی باید غسل کنی

یعنی روز هفتم غسل کنم نمازموبخونم درسته

خدایاشکرت منم باردارشدم😍🥰 دعاکنین سالم باشه من قبلا بارداری مولار داشتم خداناامیدم نکن توروبه زینبت قسم میدم...... خداشکرت بعداز کلی چشم انتظاری الان دوقلو دارم خدا قسمته تمامه چشم انتظارا کن قربونت برم خدا تو خیلی مهربونی

ن عزیزم ده روز ربطی به غسل نداره اون ده روز رو واسه این میگن ک اگه پریود بیش از ده روزادامه داشت اون دیگ حیص نیست باید غسل استحاضه بشه

شما هروقت پریودت تموم شد غسل کن نمازت بخون

یعنی این حرف آشناست که تا ده روز نمازقبول نمیشه

خدایاشکرت منم باردارشدم😍🥰 دعاکنین سالم باشه من قبلا بارداری مولار داشتم خداناامیدم نکن توروبه زینبت قسم میدم...... خداشکرت بعداز کلی چشم انتظاری الان دوقلو دارم خدا قسمته تمامه چشم انتظارا کن قربونت برم خدا تو خیلی مهربونی

یعنی این حرف آشناست که تا ده روز نمازقبول نمیشه

اشتباست

خدایاشکرت منم باردارشدم😍🥰 دعاکنین سالم باشه من قبلا بارداری مولار داشتم خداناامیدم نکن توروبه زینبت قسم میدم...... خداشکرت بعداز کلی چشم انتظاری الان دوقلو دارم خدا قسمته تمامه چشم انتظارا کن قربونت برم خدا تو خیلی مهربونی

مرسی از همتون که جواب دادین

خدایاشکرت منم باردارشدم😍🥰 دعاکنین سالم باشه من قبلا بارداری مولار داشتم خداناامیدم نکن توروبه زینبت قسم میدم...... خداشکرت بعداز کلی چشم انتظاری الان دوقلو دارم خدا قسمته تمامه چشم انتظارا کن قربونت برم خدا تو خیلی مهربونی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز