2777
2789
عنوان

خانما بیایین

45 بازدید | 3 پست

سلام خانما دیرترین زمانی ک بچتون یا تو فامیل بچه ای دیر ب حرف اومده بگین ،تا چ موقعه طبیعی است حرف نزدن .

اول اینکه من خودم وقت نکردم اوایل زیاد باهاش حرف نمیزدم همش کارتون میدیدولی الان یکماهی میشه حرف میزنم باهاش.

۲ سال و تقریبا ۱ ماهشه ولی چند کلمه بیشتر نمیگه .

بابا

ماما

بابابیا

ن 

فقط همینارو میگه ولی منو اصلا مامان صدا نکرده یعنی بلده بگه ولی نمیگه .


امیدوارم هرکسی ک منتظر نی نی هستش خدا بزودی بهش یه نی نی خوشکل بده بگو آمیییین    دوستان لطفا درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم ،ممنون میشم اگه سوالی دارین توی تاپیک های خودم یا خودتون ازم بپرسین 😊

پسر دایی من پنج سالگی حرف زد

نامه ای از خدا 😇نگران فردا نباش ،تو اولین بار است که بندگی میکنی❤اما من قرن هاست خدایی میکنم🌹❤من خوشبخت ترین زن دنیام ❤❤❤خوشبخت بودیم زمانی که خوشبختی مد نبود😎خاص ترین مرد دنیاA🧿🧿🧿🧿💍💍💍❤❤❤❤❤
پسر دایی من پنج سالگی حرف زد

یعنی طبیعی هست بنظرتون ؟یهو ب حرف اومد یا بردنش دکتر و...؟

من انشالله یکسال دیگه پسرم میفرستمش مهد ولی تا اونموقع نگرانم اگه اونجا هم حرف نزنه چی میشه.

امیدوارم هرکسی ک منتظر نی نی هستش خدا بزودی بهش یه نی نی خوشکل بده بگو آمیییین    دوستان لطفا درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم ،ممنون میشم اگه سوالی دارین توی تاپیک های خودم یا خودتون ازم بپرسین 😊

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اونم کلمه میگفت ولی جمله نمی گفت خودش کم کم یاد گرفت .ولی در کل باهاش حرف بزن بیشتر .

نامه ای از خدا 😇نگران فردا نباش ،تو اولین بار است که بندگی میکنی❤اما من قرن هاست خدایی میکنم🌹❤من خوشبخت ترین زن دنیام ❤❤❤خوشبخت بودیم زمانی که خوشبختی مد نبود😎خاص ترین مرد دنیاA🧿🧿🧿🧿💍💍💍❤❤❤❤❤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز