سلام خانما دیرترین زمانی ک بچتون یا تو فامیل بچه ای دیر ب حرف اومده بگین ،تا چ موقعه طبیعی است حرف نزدن .
اول اینکه من خودم وقت نکردم اوایل زیاد باهاش حرف نمیزدم همش کارتون میدیدولی الان یکماهی میشه حرف میزنم باهاش.
۲ سال و تقریبا ۱ ماهشه ولی چند کلمه بیشتر نمیگه .
بابا
ماما
بابابیا
ن
فقط همینارو میگه ولی منو اصلا مامان صدا نکرده یعنی بلده بگه ولی نمیگه .