2777
2789
عنوان

عکس کراشم

| مشاهده متن کامل بحث + 4458 بازدید | 150 پست
اره  ب نظر منم بچه اس

خیلی بچه است 

اخطار  اگه فکر می‌کنی اون دختری که تو خیابون شالش افتاده یا حجاب نداره باید مورد آزار کلامی و جنسی قرار بگیره ...اگه فکر می‌کنی دختری که آرایش یا تتو داره قصدش جلب توجه  دیگران ..  اگه فکر می‌کنی دختری که تو صفحه شخصیش عکس با پوشش دلخواهش میزاره باید مورد آزارقرار بگیره ... اگه فکر می‌کنی دختری که پریود شدن رو مخفی نمیکنه و پد بهداشتی رو تو کیسه مشکی نمیخره حیا نداره... اگه فکر می‌کنی دختری که چهار کلمه با یه مرد حرف زده و خندیده بی بند و باره ... اگه فکر می‌کنی به  اون دختری که تو خیابون بلند می‌خنده باید بد نگاه کرد و تیکه انداخت .. اگه فکر می‌کنی دختری که تو مهمونی لباس باز پوشیده باید با نگاهت آزارش بدی ... اگه فکر می‌کنی چون یک دختر مهمونی رفته و مشروب خورده حقشه مورد تجاوز قرار بگیره ... باید این رو بدونی ..... تو هم حامی تجاوزهستی... تو هم یک متجاوزی 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چند سالته و اون چنده کوچولویه که

من که به هش نمی رسم فقط فنشم جدیدا کراشم شدعه

در تاریخ 99/9/9 به آرزوم رسیدم                                 اگه ج ندادم فکر نکن میترسم دارم به حقوق حیوانات احترام میزارم ;)                                    این کاربری سه نفرى بوده حالا شدیم دونفری            l❤u                      کیا مثل من عاشق چیستانن ؟!سه تا زن تو دنیا از همه خوشگل ترن اگ گفتی چه کسانی هستند؟؟ میدونم که هیچکی نمتونه بگه خوب من به شما میگم!!👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭💁💁💁مامانم خشمل چشم ابی م 🙈😘، انعکاس تصویرش تو آینه و سایه اش !
کراشت دختره😂همجنسبازه و تانبویه  ضمنااااا پارتنر هم داره اسمش فریاله!


ارع مگه نمیشه کراش دخمل باشه من یا مدت زمان کراشم مدیره مدرسمون بود

در تاریخ 99/9/9 به آرزوم رسیدم                                 اگه ج ندادم فکر نکن میترسم دارم به حقوق حیوانات احترام میزارم ;)                                    این کاربری سه نفرى بوده حالا شدیم دونفری            l❤u                      کیا مثل من عاشق چیستانن ؟!سه تا زن تو دنیا از همه خوشگل ترن اگ گفتی چه کسانی هستند؟؟ میدونم که هیچکی نمتونه بگه خوب من به شما میگم!!👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭💁💁💁مامانم خشمل چشم ابی م 🙈😘، انعکاس تصویرش تو آینه و سایه اش !

رو این بچه جوجه کراش زدی؟ یه انسان با ابهت تر و مردونه تر پیدا نکردی!؟😑🤣

( لینک داستان زندگیم ) اول از همه بگم جواب سوال پر تکرارتون رو! من مشاور نیستم ولی وقتی با کسی حرف میزنم که منو نمیشناسه اولین سوالش اینه که شما مشاوری؟!😜😁 ولی بر اساس مطالعات و تجربیاتم اگه بتونم کسی رو راهنمایی کنم حتما اینکارو میکنم و خوشحالم میشم👌🏻❤ اگر با هر نظر یا تاپیک من حال دلتون بهتر شد یا به نتیجه ای رسیدین برای عاقبت بخیریمون و اینکه زودتر به هم برسیم دعا کنید🙏🏻💚اگه بعد هر لبخندی خداروشکر نکردی! حق نداری بعد هر اشکی گله مندش باشی🙂🙃خدای قشنگ و مهربونم شکرت برای همه داشته ها و نداشته هام❤🤩😘
رو این بچه جوجه کراش زدی؟ یه انسان با ابهت تر و مردونه تر پیدا نکردی!؟😑🤣

مرد باو

در تاریخ 99/9/9 به آرزوم رسیدم                                 اگه ج ندادم فکر نکن میترسم دارم به حقوق حیوانات احترام میزارم ;)                                    این کاربری سه نفرى بوده حالا شدیم دونفری            l❤u                      کیا مثل من عاشق چیستانن ؟!سه تا زن تو دنیا از همه خوشگل ترن اگ گفتی چه کسانی هستند؟؟ میدونم که هیچکی نمتونه بگه خوب من به شما میگم!!👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭💁💁💁مامانم خشمل چشم ابی م 🙈😘، انعکاس تصویرش تو آینه و سایه اش !
همجنسگرا 😐😑تامبوی

yes

در تاریخ 99/9/9 به آرزوم رسیدم                                 اگه ج ندادم فکر نکن میترسم دارم به حقوق حیوانات احترام میزارم ;)                                    این کاربری سه نفرى بوده حالا شدیم دونفری            l❤u                      کیا مثل من عاشق چیستانن ؟!سه تا زن تو دنیا از همه خوشگل ترن اگ گفتی چه کسانی هستند؟؟ میدونم که هیچکی نمتونه بگه خوب من به شما میگم!!👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭💁💁💁مامانم خشمل چشم ابی م 🙈😘، انعکاس تصویرش تو آینه و سایه اش !
مرد باو

شما به اینا میگید مرد؟! این بیشتر شبیه دختراس😑😂

( لینک داستان زندگیم ) اول از همه بگم جواب سوال پر تکرارتون رو! من مشاور نیستم ولی وقتی با کسی حرف میزنم که منو نمیشناسه اولین سوالش اینه که شما مشاوری؟!😜😁 ولی بر اساس مطالعات و تجربیاتم اگه بتونم کسی رو راهنمایی کنم حتما اینکارو میکنم و خوشحالم میشم👌🏻❤ اگر با هر نظر یا تاپیک من حال دلتون بهتر شد یا به نتیجه ای رسیدین برای عاقبت بخیریمون و اینکه زودتر به هم برسیم دعا کنید🙏🏻💚اگه بعد هر لبخندی خداروشکر نکردی! حق نداری بعد هر اشکی گله مندش باشی🙂🙃خدای قشنگ و مهربونم شکرت برای همه داشته ها و نداشته هام❤🤩😘
شکیب که بود و چه کرد؟؟؟ شکیب کیه؟

my love  و تامبوی اسمشم شکیباس

در تاریخ 99/9/9 به آرزوم رسیدم                                 اگه ج ندادم فکر نکن میترسم دارم به حقوق حیوانات احترام میزارم ;)                                    این کاربری سه نفرى بوده حالا شدیم دونفری            l❤u                      کیا مثل من عاشق چیستانن ؟!سه تا زن تو دنیا از همه خوشگل ترن اگ گفتی چه کسانی هستند؟؟ میدونم که هیچکی نمتونه بگه خوب من به شما میگم!!👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭💁💁💁مامانم خشمل چشم ابی م 🙈😘، انعکاس تصویرش تو آینه و سایه اش !
شکیییییب؟!!!!

yessss

در تاریخ 99/9/9 به آرزوم رسیدم                                 اگه ج ندادم فکر نکن میترسم دارم به حقوق حیوانات احترام میزارم ;)                                    این کاربری سه نفرى بوده حالا شدیم دونفری            l❤u                      کیا مثل من عاشق چیستانن ؟!سه تا زن تو دنیا از همه خوشگل ترن اگ گفتی چه کسانی هستند؟؟ میدونم که هیچکی نمتونه بگه خوب من به شما میگم!!👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭💁💁💁مامانم خشمل چشم ابی م 🙈😘، انعکاس تصویرش تو آینه و سایه اش !
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز