2777
2789

چرا مجبور؟هیییییییچ خیانت کاری درست نمیشه فقط زرنگ تر میشه

و تو داغون تر

خیانت کار مث گو..ه میمونه بشوریش نجس بودنش درست میشه؟

مطمئنم منم یه روز پولدار میشم،شاید بپرسی چطوری که باید بگم ممنون تو چطوری؟                                              من فقط دوکاربری با نام شکلات فرانسوی دارم،شکلات_فرانسوی و شکلات__فرانسوی،اون شکلات___فرانسوی (با سه خط فاصله) مال من نیست،پس لطفا نپرسید که اون تاپیکا رو تو زدی؟نه من نزدم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من یکبار برام اتفاق افتاد بی صدا رفتم بدونه دعوا. شخصیته خودمم حفظ کردم. الان در به در دنبالمه ولی م ...

وای خدا روشکر ک هنوز زنای با عزت نفسی مث تو هستن

مطمئنم منم یه روز پولدار میشم،شاید بپرسی چطوری که باید بگم ممنون تو چطوری؟                                              من فقط دوکاربری با نام شکلات فرانسوی دارم،شکلات_فرانسوی و شکلات__فرانسوی،اون شکلات___فرانسوی (با سه خط فاصله) مال من نیست،پس لطفا نپرسید که اون تاپیکا رو تو زدی؟نه من نزدم
چرا مجبور؟هیییییییچ خیانت کاری درست نمیشه فقط زرنگ تر میشه و تو داغون تر خیانت کار مث گو..ه میمونه ...

اخه خوشم میاد قبول نمیکنع که خیانت کردم طلبکارم میشه شوهزم نیست شش سالع باهمیم بابام مخالفه ازدواجمونه و هرکاری کردیم تا بخم برسیم نمیشه دوتامون ینی عاشقیم ولی فهمیدم از یکی که با یکی بوده واس رابطه جنسی... ب روش ک اوردم گفت تو میدونی من اینکاره نیسم و اون واس جدایی ما نقشه کشیده بودع متاسفانه منم مدرک ثابتی نداشتم ک بگم اینه و من خر نیسم

اخه خوشم میاد قبول نمیکنع که خیانت کردم طلبکارم میشه شوهزم نیست شش سالع باهمیم بابام مخالفه ازدواجمو ...

دیوانه،ازدواج نکردی ک!!خب جدا شو

ب خدا ازدواج با این ادم ینی بدبختی محض چرا مجبور ب سکوت

ولش کن برو

انتظار داری بگه اره خیانت کردم

مطمئنم منم یه روز پولدار میشم،شاید بپرسی چطوری که باید بگم ممنون تو چطوری؟                                              من فقط دوکاربری با نام شکلات فرانسوی دارم،شکلات_فرانسوی و شکلات__فرانسوی،اون شکلات___فرانسوی (با سه خط فاصله) مال من نیست،پس لطفا نپرسید که اون تاپیکا رو تو زدی؟نه من نزدم
وای خدا روشکر ک هنوز زنای با عزت نفسی مث تو هستن

اره بی صدا بری و رها کنی خیلی بهتره .با دعوا کردن و حرص خوردن چیزی درست نمیشه فقط بیشتر از چشمش میوفتی و همینطور بیشتر خودت رو میشکونی

دیوانه،ازدواج نکردی ک!!خب جدا شو ب خدا ازدواج با این ادم ینی بدبختی محض چرا مجبور ب سکوت ولش کن بر ...

اخه میدونی شش سال چیزه کمی نیست باهم خاطره داشتیم و هنوزم باورم نمیشه نامرد باشه ایقدر من بیما ی دوقطبی شدید دارم واس همین بیشتر سختمه جدایی ولی ازدواج رو خودمم نمیخام 😔

اره بی صدا بری و رها کنی خیلی بهتره .با دعوا کردن و حرص خوردن چیزی درست نمیشه فقط بیشتر از چشمش میوف ...

اون اصلا ادمه ک از چشمش افتادن یا نیفتادن مهم باشه

اون باید براش مهم باشه ک بیشتر از چشت نیفته

چی بهتر از این ک از چش ی اشغال بیفتی؟

مطمئنم منم یه روز پولدار میشم،شاید بپرسی چطوری که باید بگم ممنون تو چطوری؟                                              من فقط دوکاربری با نام شکلات فرانسوی دارم،شکلات_فرانسوی و شکلات__فرانسوی،اون شکلات___فرانسوی (با سه خط فاصله) مال من نیست،پس لطفا نپرسید که اون تاپیکا رو تو زدی؟نه من نزدم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز