سلام مامانا
من یه دختر یازده ماهه دارم و الانم دوازده هفته باردارم
امروز سونو ان تی بودم و احتمال دختر داد
من چون سزارینی هستم و یه دخترم دارم خیلی دوس دارم این یکی پسر باشه ک اگه بعدا دیگه بچه نیاوردم هر دو جنسو داشته باشم
شما جدیدا کسی دیدین یا خودتون ان تی براتون اشتباه گفته؟
نگین ناشکری نکن
اگه پسر داشتم الان دختر میخاستم
تازه یه داداشم بیشتر ندارم اونم خیلی دوس داره پسر باشه این یکی خواهرزادش
و اینکه این یکی بچم خداخواسته شده با جلوگیری