سلووووم..کسی هست سهام عدالت فروخته باشه پولشم گرفته باشه؟؟
همش که نمیشه راجب بارداری باشه🙂
زندگی همینه که هست باید و نباید ها و شاید و نشاید ها هیچ تاثیری روی خوشبختی ندارن ما محکوم به این زندگی هستیم گاهی گله و شکایت دلمون رو اروم میکنه اما اونم تاثیر مثبتی نداره😔
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خب من هم یه هفته پیش گذاشتم واسه فروش امروز 1ملیونو دویست ریختن
خوشحالم خب
زندگی همینه که هست باید و نباید ها و شاید و نشاید ها هیچ تاثیری روی خوشبختی ندارن ما محکوم به این زندگی هستیم گاهی گله و شکایت دلمون رو اروم میکنه اما اونم تاثیر مثبتی نداره😔