2733
2739
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2742

۱۰۰

تو اینیستا پیج خانم سمیه رحمت،کلاس اولی ها جهانتیغ،مینا قجر برا کلاس اولی ها خیلی خیلی عالیه.من که از تمریناتشون کلی استفاده کردم برا دخترم.حتی آموزش بعضی حروف رو خودم نگاه کردم و هی به دخترم توضیح دادم،خیلی بهتر از روش معلم خودشون بود و یاد گرفت.

2740

تخصصی ترین سایت معلم اول دبستان

معلم اول دبستان در تهران  http://moalemaval.ir

آیا در تهران بدنبال معلم تخصصی اول دبستان می گردید؟؟؟؟؟

سایت معلم اول با همکاری کادری مجرب و توانا از دبیران رسمی آموزش پرورش و مدارس برتر غیر انتفاعی این امکان را برای شما فراهم نموده است که در اسرع وقت مشاوران حرفه ای خود را به منزل یا محل کار شما اعزام نماید بعد از تعیین سطح کتبی و شفاهی شرایط دانش آموز شما را بسنجد و بهترین دبیر متناسب با روحیات و توانایی های فرزند شما را برای شما در نظر بگیرد. معلم اول همچنین در طی دوره آموزشی دانش آموز شما را تنها نخواهد گذاشت، پشتیبان های تخصصی موسسه در بازه های زمانی کوتاه طی دوره آزمون های سنجش پیشرفت تحصیلی دانش آموز را به صورت حضوری یا مجازی کاملا رایگان برگزار خواهند کرد.

تخصصی ترین سایت اول دبستان

 http://moalemaval.ir

شما والدین گرامی می توانید با شماره های موجود در سایت جهت مشاوره تخصصی با مشاوران حرفه ای پایه اول دبستان تماس بگیرید و از راهنمایی های لازم جهت بهبود مشکلات درسی دانش آموز خود کمک بگیرید.

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره رایگان تماس بگیرید (روی شماره کلیک کنید)

شعبه شرق

77198037         

شعبه غرب        شعبه شمال

46049232             26302905

شماره همراه  : 09127637414

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز