2777
2789
عنوان

نوزاد

113 بازدید | 16 پست

کیا ازمایش ادرار ازبچه دختر گرفتن خیلی سخته چطور بگیرم

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سخت ترين كار دنياست، چند ماهشه؟

ده ماه

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹
نمیدونم استارتر من هفته ۲۲ هستم الان کمرم درد میکنه نگزانم ،کمر درد نرماله ؟؟؟

بله نگران نباش 

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹
کیسع مخصوص از داروخانه

نمیزاره 

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹
میگم لازم نیس برم بیمارستان؟

نه تاحدیش نرماله اما اگه خیلی درد داری بری بهتره خیالتم راحت میشه من هرچیزیم میشد زودمیرفتم 

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹

ازپسر ک خیلی راحته

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹
ده ماه

اصلا بيمارستان نرو، بري بيمارستان يه سرنگ فرو ميكنن توي مثانه كه نمونه ادرارش رو بگيرن بچه خيلي اذيت ميشه

كيسه ادرار زياد كاري نمي كنه از بس سوراخش كوچيكه و معمولا ميريزه ازش بيرون

بچه معمولا سر صبح جيش ميكنه

حالا خودت بهتر ميدوني بين ساعت ٥/٥ تا ٧/٥ معمولا جيش ميكنن بچه ها

حواست باشه صبح زود بيدار شو قشنگ شير بده بهش

زير انداز پهن كن زيرش پوشكش رو باز بذار بشين بالا سرش با ظرف نمونه ادرار

تا ديدي داره جيش ميكنه ظرف رو بگير كه توي ظرف بريزه 

ما يه بساطي داشتيم با اين كيسه هاي نمونه ادرار آخرشم درست حسابي نميشد نمونه گرفت از بچه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز