2777
2789
عنوان

سوال زنانه

199 بازدید | 29 پست

خانما من همش انگار یه چیزی تو شکمم تکون میخوره یه سمت مشخص هم همیشه هست مثل زمانی که جنین تازه به تکون خوردن میوفته ولی من حامله نیستم و پریودم مرتب و به موقع میشم حالا این چی میتونه باشه؟

۳ روزه اینطوری شده😕

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شاید نفخ معده داری

درساحل زندگی قدم میزدم،همه جا دو رد پا دیدم،جای پای من و خدا،به سخت ترین لحظات که رسیدم،فقط یک جای پادیدم،گفتم خدایا درسخت ترین شرایط مرا تنها گذاشتی،ندا امد تورا در سخت ترین شرایط به دوش کشیدم....

روده نبست یه چیزی سبیه ضربان قلب..  اون  اسمش یادم رفت اما یه چیزیه که خون و به پات و بدنت میروسونه چون لاغری اینجوری  حس میشه

دخترم اگر عاشق شد حاضرم تمام زندگی ام را بدهم  تا او  را به عشقش برسانم میدانی؟!   اگر انتخابش هم نادرست باشد رسیدن‌به عشقش      خیلی بهتر از آن است ‌که     سالها با مردی زندگی کندو    عقده گرفتن دستهای عشقش پیرش کند!  
نه هیچ مشکلی ندارم نفخ هم ندارم انگار جنین تازه تکون میخوره 😕

چیزی خاصی نیست پیش میاد 

پندار کوچک تو راهی وپارمیس بزرگترین هدیه خدا به من بودومعمجزه بزرگترش همسرم 💝💝💝
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792