2789
عنوان

ریزش مو

108 بازدید | 17 پست

دوستان یه دو سالی میشه ریزش دارم همه راه ها رو رفتم به غیر از مزو و پی آر پی آزمایش و چکاب کاملم دادم ولی مشکلی نبوده نه هورمونی نه غدد و نه ویتامین و کمبود آهن.گاهی اوقات فقط استرس ناخودآگاه دارم.موهامم رفته توی فاز استراحت ینی جایگزینی ندارم خیلی حجم موهام کم شده.شما بگین راه حل و درمانی وجود داره؟؟؟؟؟؟؟

مال منم خیلی بد ریخته

منم آزمایش دادم پیش متخصص غددم رفتم هیچ مشکلی نداشتم

ارثیع البته تازه فهمیدم عمه هامو دختر عموهامم این شکلین 

اتفاقا میرم پیش متخصص پوست و مو ببینم راهی هست که موهام پر بشه میترسم کچل شم😓

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

شاید ارثیه از بابات بابات طاسه؟منم دکتر رفتم هیچ مشکلی نبود گفت ارث کچلی داری از بابات

نه مامان کچله نه بابام😔😔😔 من دوسال پیش رژیم سرخود گرفتم ولی در عرض ۳ماه قطع کردم ولی دیگه همینجوری موهای من ریزشش ادامه داره.کلافه شدم

[QUOTE=151773849]امپول بیوتن ب اره یه دوره خارجی زدم یه دوره ایرانی و الان ۳ هفته است دارم میزنم دو ...

خب اونکه عالیه کنارش تقویتی ام بخور.شنبلیه رو بجوشون بزار موهات و محلول قزل گونم خیلی خوبه.و روغن سیر ک فوق العاده اس خودت درست کن

خب اونکه عالیه کنارش تقویتی ام بخور.شنبلیه رو بجوشون بزار موهات و محلول قزل گونم خیلی خوبه.و روغن سی ...

مولتی ویتامین پرفکتیل پلاتینیوم میخورم.روغن میگن اول طبع سرت تشخص بدین بعد استفاده کنید برای اینکه نتیجه عکس نده.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز