2777
2789
عنوان

بفرمایید شام😁😋

149 بازدید | 9 پست

مثه لازانیا پختم ولی ماکارونی شکلی هست😁سس هم آخراش بود منم آب‌جوش ریختم توش گردوندم ریختم روش😐دیگه نشد قشنگ تزئینش کنن ☹️

بنظرتون سس فرانسوی بریزم روش خوشمزه میشه؟ 🤔😁ناچارم چون سسش کمه خخ

پست.اول.خار.نداشت#

دیدی_پست_اول_خار_نداش#

جای شوهرمم خالی... الانم سرکاره😢 گرچه از پنیر پیتزا متنفره😁

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نوش جان امتحان کن شایدم اصلا خوشمزه تر شد😂

میگی اسم بچت باید حتما فقط پارسی باشه بعدش تو هر جمله 500تا کلمه انگلیسی میگی؟فازت چیه ؟بهشت زهرای لندن بزنه به کمرت با کلاس!!                                                                                                  ازلینای عزیزم دلتنگتم رفیق
امتحان کردم😁بد نبود میشه خوردش😃

خدارو شکر پس شاید منم تست کردم اخه فرانسوی دوست😅

میگی اسم بچت باید حتما فقط پارسی باشه بعدش تو هر جمله 500تا کلمه انگلیسی میگی؟فازت چیه ؟بهشت زهرای لندن بزنه به کمرت با کلاس!!                                                                                                  ازلینای عزیزم دلتنگتم رفیق
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز