tanhaaaa79 مدیر استارتر عضویت: 1399/05/17 تعداد پست: 344 عنوان کنکور 147 بازدید | 16 پست بچه هامن پایین پاسخنامه و دفترچه ها اون قسمتی ک مشخصات میخواست رو با مداد نوشتم و استمپ هم نیووردن ک انگشت بزنیممشکلی پیش میاد؟ میرسم...🦋 1399/05/31 | 17:21 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
orangione عضویت: 1397/07/23 تعداد پست: 4345 نتايجش كِي مياد؟ گر شرم همی از آن و این باید داشت پس عیب کسان زیر زمین باید داشت ور آینه وار نیک و بد بنمائی، چون آینه روی آهنین باید داشت.
orangione عضویت: 1397/07/23 تعداد پست: 4345 هفته اول مهر نتايج اوليه هفته ي اول مهر مياد؟بعد از كِي شروع ميشن؟ گر شرم همی از آن و این باید داشت پس عیب کسان زیر زمین باید داشت ور آینه وار نیک و بد بنمائی، چون آینه روی آهنین باید داشت.
tanhaaaa79 مدیر استارتر عضویت: 1399/05/17 تعداد پست: 344 نتايج اوليه هفته ي اول مهر مياد؟ بعد از كِي شروع ميشن؟ بله،کلاسا از ابانولی فک نکنم بخاطر کرونا حضوری باشه میرسم...🦋
tanhaaaa79 مدیر استارتر عضویت: 1399/05/17 تعداد پست: 344 من ادرسو ننوشتم اتفاقی میوفته🤦🏻♀️🥺 ن مهم نیسشما باخودکار نوشتی یامداد؟ میرسم...🦋
tanhaaaa79 مدیر استارتر عضویت: 1399/05/17 تعداد پست: 344 عب نداره به اونانگا نمیکنن اها خداروشکر مرسی میرسم...🦋
samantaaaa عضویت: 1399/04/15 تعداد پست: 6763 ن مهم نیس شما باخودکار نوشتی یامداد؟ مداد خودکار نداشتم🤦🏻♀️
tanhaaaa79 مدیر استارتر عضویت: 1399/05/17 تعداد پست: 344 کلاسم رفتی واسه کنکور نه فقط باکتاب خودم خوندم میرسم...🦋
tanhaaaa79 مدیر استارتر عضویت: 1399/05/17 تعداد پست: 344 مداد خودکار نداشتم🤦🏻♀️ اها خب خداروشکر مث همیم😅میگن مشکل نداره میرسم...🦋
orangione عضویت: 1397/07/23 تعداد پست: 4345 بله،کلاسا از ابان ولی فک نکنم بخاطر کرونا حضوری باشه ممنون🌹 گر شرم همی از آن و این باید داشت پس عیب کسان زیر زمین باید داشت ور آینه وار نیک و بد بنمائی، چون آینه روی آهنین باید داشت.