2777
2789
عنوان

در چه حالید ؟

| مشاهده متن کامل بحث + 483 بازدید | 74 پست
حالم ازشوهرم بهم میخوره .روزی سه بار لعنتی رابطه داریم دیشب بابچه کوچیک نمیتونستم گفتم نه .ازصبح تاح ...

چقدر با بچه کوچیک سخته رابطه داشتن

واقعا مصیبته،  چه ها کشیدم من .ای خواهر

بچه رو بفرست خونه ی مادر شوهرت اینا برای یک ساعت اگه نزدیکتون هستن.

ولی ۳ بار تو ی روز خیلی زیاده

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

واااای جوووون مبااارک باشه مامان خانونم🥰🥰🥰🥰


ممنون عزیزم  من با فولیک۱۰  باردار شدم بدون دارو و هیچی. یه معجزه تمام😍❤😘

فشارم تفتاد بستریم کردن اومدن گفتن مبارکه بارداری ۶ هفته ای قلبشم تشکیل شده سالمه خداروشکر

ما قدبلندا واژه ای به اسم "این" نداریم چون از ارتفاعی که ما نگاه می کنیم همه چی "اونه"😍 آقایون داداشم گوفته باشم اینجی کولوهومش باس ماس،این تاپیک اون تاپیک لایک کامنت ماس ماس، آبجیا فدامدا😁  نی نی سایت نیست که ننه سایته🤐..کوردم 🥰و اهل سنت🥰 افتخارمه.. کسی توهین کنه به شدت باهاش برخورد میکنم  پس احترامتو دوس داری  نگه دار اون لامصبوووو😒 اگه با نظرم مخالفی محترمانه بگو روسرما جا داری وگرنه بد رو با بدتررررر جواب میدم پس ریپلای نکن😊اگه نظرات  و عقایدمون باهم فرق داره دلیل بر این نیست که حق باتوعه و تو راست میگی شاید بااااورت نشه ولی فقط من یه آدم دیگه م همین😉.من از ۲۴ساعت شبانه روز ۲۰ ساعت گوشی دستمه وقتی جوابتو ندادم مثبت فکر نکن بدون باهات حال نمیکنم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز