چرا هیچ وقت حرف از حقوق چند میلیونی کارمند های بانک و مشاغل آزاد و... نمیزنن؟
فقط گیر میدن ب معلم ها
شما اگر توی 1 کلاس با 30 و چند تا دانش آموز باشی ک هر کدوم استعداد ها و نقطه صعف های خودش رو داره و انتطار داره تمام ساعت بهش توجه بشه یا باهاش کار بشه
هیچ وقت غبطه شغل منو نمیخوری
مگه این ک عاشق باشی
و اون وقته ک حقوق کم معلمی برات قابل هصم میشه
اگه عاشق نباشی ی لحطه شرایط منو نمیتونی تحمل کنی
اونی ک دبیرستان درس میده باید اخلاق 30 تا دختر یا پسر تو دوران بلوغ رو تحمل کنه و جهت بده
شمایی ک ی کلمه از جاریت میشنوی و میای اینجا صدتا پست میذاری، من معلم روزی 100 تا میشنوم و باید نشنیده بگیرم
اونی ک معلم دبستانه باید خودشو اندازه ی بچه 7 ساله کوچک کنه
شمایی ک بچت ی چیز ساده رو متوجه نمیشه و سرش داد میزنی چطور میگی معلمی شغل اسونیه وقتی هر ساعت 1 درس متفاوت میدی و تو ی کلاس 30 و چند نقره ممکنه خیلی هاشون متوجه نشن
منی ک اینجا میبینی تو منطقه محروم درس میدم
مدیر 1 ریال خرج بچه ها نمیکنه
هیچ هدیه ای برای تشویق وجود ندارع
من با حقوق میلیاردی خودم باید برای بچه ها جایزه بخرم تا ب امیدش درس بخونن
شمایی ک ب شغل من غبطه میخوری
وقتی من با شکم یزرگ 9 ماهه باردار یک ساعت و نیم توی اتوبوس می ایستادم و حتی هیچ کس بلند نمیشد جاشو بهم بده و میرفتم تو شهر های اطراف برای تدریس
چرا این هارو نمیبینی؟
خسته شدم بس ک آنقدر ساده همه چیز رو دیدید
خانم های ساده هرکی انقد مشتاقه این شغله درسشو بخونه کنکور بده 4 سال درس بخونه
آنقدر هم در مورد شغل من و مزایای فراوانش حرف نزنه