2777
2789
عنوان

خیلی خندم گرفت

188 بازدید | 8 پست

چرا هیچ وقت حرف از حقوق چند میلیونی کارمند های بانک و مشاغل آزاد و... نمیزنن؟ 

فقط گیر میدن ب معلم ها

شما اگر توی 1 کلاس با 30 و چند تا دانش آموز باشی ک هر کدوم استعداد ها و نقطه صعف های خودش رو داره و انتطار داره تمام ساعت بهش توجه بشه یا باهاش کار بشه 

هیچ وقت غبطه شغل منو نمیخوری

مگه این ک عاشق باشی

و اون وقته ک حقوق کم معلمی برات قابل هصم میشه

اگه عاشق نباشی ی لحطه شرایط منو نمیتونی تحمل کنی

اونی ک دبیرستان درس میده باید اخلاق 30 تا دختر یا پسر تو دوران بلوغ رو تحمل کنه و جهت بده

شمایی ک ی کلمه از جاریت میشنوی و میای اینجا صدتا پست میذاری، من معلم روزی 100 تا می‌شنوم و باید نشنیده بگیرم

اونی ک معلم دبستانه باید خودشو اندازه ی بچه 7 ساله کوچک کنه

شمایی ک بچت ی چیز ساده رو متوجه نمیشه و سرش داد میزنی چطور میگی معلمی شغل اسونیه وقتی هر ساعت 1 درس متفاوت میدی و تو ی کلاس 30 و چند نقره ممکنه خیلی هاشون متوجه نشن

منی ک اینجا میبینی تو منطقه محروم درس میدم

مدیر 1 ریال خرج بچه ها نمیکنه

هیچ هدیه ای برای تشویق وجود ندارع

من با حقوق میلیاردی خودم باید برای بچه ها جایزه بخرم تا ب امیدش درس بخونن 

شمایی ک ب شغل من غبطه میخوری

وقتی من با شکم یزرگ 9 ماهه باردار یک ساعت و نیم توی اتوبوس می ایستادم و حتی هیچ کس بلند نمیشد جاشو بهم بده و میرفتم تو شهر های اطراف برای تدریس

چرا این هارو نمیبینی؟ 

خسته شدم بس ک آنقدر ساده همه چیز رو دیدید

خانم های ساده هرکی انقد مشتاقه این شغله درسشو بخونه کنکور بده 4 سال درس بخونه 

آنقدر هم در مورد شغل من و مزایای فراوانش حرف نزنه

با تاپیک بامداد خمار جلو میرم. گروه آبی رو با کمک آسنات جونم😍 پشت سرگذاشتم. قدم 173.وزن قبل 87.وزن حالا 77. هدف اول 75. هدف دوم 71. الان ک توی گروه سبزم وزنم شده 70 کیلو. هدف سوم 67. هدف چهارم 66 و تثبیت. جووووونانرژی چی بالاتر از این که شوهرم با دیدنم مدام میگه اوفففف چقدر تغییر کردی؟ 🥰یا این ک میتونم با خیال راحت لباس برای خودم سفارش بدم چون سایزم تا حدودی استاندارد شده😍

جالبه. مادر منم ک معلمه دقیقا همین حرفارو میزنه.  بیچاره والدین بچه ها خیلی انتظار دارن اکثرشون. 

مادرم میاد خونه اصلا داغونه.  حقوقشونم ک ی تومن هم اضافه نمیکنن😖

همه فک میکنن معلما مثل ترامپ پول دارن😔

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حق باشماست

وای احتمالا گلگی از معلمایه که به جای درس دادن و ... فقط سرشون توی گوشیه، یا بار توضیح میدن و میگن فهمیدی فهمیدی،نفهمیدی به درک!

دیگه سیمکارت ندارم😐 توی تاپیکای سیاسی من دیگه حرف نمیزنم🤐🥺🌺🍃🍃درویشی تهی‌ دست از کنار باغ کریم خان زند عبور می‌کرد. چشمش به شاه افتاد و با دست اشاره ای به او کرد. کریم خان دستور داد درویش را به داخل باغ آوردند. کریم خان گفت: «این اشاره های تو برای چه بود؟»درویش گفت: «نام من کریم است و نام تو هم کریم و خدا هم کریم. آن کریم به تو چقدر داده است و به من چی داده؟»کریم خان در حال کشیدن قلیان بود. گفت: «چه می‌خواهی؟»درویش گفت: «همین قلیان، مرا بس است.»چند روز بعد درویش قلیان را به بازار برد و قلیان بفروخت. خریدار قلیان کسی نبود جز فردی که می‌خواست نزد کریم خان رفته و تحفه برای خان ببرد، که از قلیلن خوشش آمد و آن را لایق کریم خان زند دانست. پس جیب درویش پر از سکه کرد و قلیان نزد کریم خان برد. چند روزی گذشت. درویش جهت تشکر نزد خان رفت. ناگه چشمش به قلیان افتاد و گفت:«نه من کریمم نه تو. کریم فقط خداست، که جیب مرا پر از پول کرد و قلیان تو هم سر جایش هست.»🍃🌺🍃   امضامو هفته‌ای یکبار بروز میکنم🤗😍
حالا عصبانی نشو

وقتی در مورد بیمه تکمیلیم با بقیه حرف میزنم ک حتی دندون رو شامل نمیشه بهم میخندن

ب شغل من

و مزایای فراوانش

من نمیدونم شما ها از کدوم سیاره اومدید


با تاپیک بامداد خمار جلو میرم. گروه آبی رو با کمک آسنات جونم😍 پشت سرگذاشتم. قدم 173.وزن قبل 87.وزن حالا 77. هدف اول 75. هدف دوم 71. الان ک توی گروه سبزم وزنم شده 70 کیلو. هدف سوم 67. هدف چهارم 66 و تثبیت. جووووونانرژی چی بالاتر از این که شوهرم با دیدنم مدام میگه اوفففف چقدر تغییر کردی؟ 🥰یا این ک میتونم با خیال راحت لباس برای خودم سفارش بدم چون سایزم تا حدودی استاندارد شده😍

من معلم نیستم ولی کاملا با شما موافقم.

پدرمادرا یدونه بچه دارن از درس و مشق و استعدادش خبرندارن و بهش اهمیت نمیدن بعد از معلم انققققققدر توقع دارن که انگار تو کلاس فقط بچه اینارو باید آدم حساب کنه و وقت بذاره بقیه رو بیخیال شه

درخواست دوستی قبول نمیکنم 

موافقم باهات واقعا سخته ولی من هیچوقت از انتخابم پشیمون نمیشم و صحبت مردمی که یه عمر از دید خودشون ما رو زیر ذره بین بردن و اینجوری انگشت نما کردن ما رو خصوصا تو این دوران کرونا که همش گفتن پاشونو میزارن رو پای هم و حقوق میگیرن در حالیکه من آموزش خصوصی دارم و از صبح که بیدار میشم اولین چیزی که چشمام میبینه صفحه ی گوشیه و بعد صبحانه و ناهار و خونه و غیره و اینکه چقدر باید دنبال بچها بدو بدو کنم که فقط درسی که بهشون آموزش داده شده رو با نتیجه مثبت روبرو کنم رو نادیده میگیرم چون اگر اینجوریه خوردن و خوابیدن و اینکه ماهی از شوهراشون پول بگیرن خیلی کار سادیه اگر اینجا توهین کردن و من خوندم یا شنیدن حتما باهاشون برخورد میکنم

 

چند روز پیش کلاس خصوصی داشتم که قرار شد از چند نفر یه کوییز داشته باشم عکس سوالات رو فرستادم بعد تا یه تایم فرصت دادم سر تایم عکسها رو ارسال کردن وقتی باز کردم دیدم فقط صورت سوال رو نوشته میگم چرا جواب ننوشتی میگه تابستون بود دوست نداشتم که درس بخونم خود پدر مادرا یاد ندارن که اگر تابستونه و بچه نمیخواد هیچ اجباری در کار خصوصی گذاشتنش نیست ولی بعضی پدر مادر هم برای اینکه از شر بچهاشون خلاص بشن اونا رو دست ما میسپرن که مادرش بمن پیام میداد و میگفت وقتی شما کلاس میزاری حداقل دو ساعتم که شده سرش تو گوشیه و کاملا خونه ساکتهو هیچ ریخت و پاشی توش نیست ساکت بودن بچه رو دوست دارن فقط اینکه هر کس یه سازی میزنه و تنها معلمه که باید باهاشون سر کنه واقعا برای جماعت نادان که اینطور فکر میکنن فقط باید متاسف بود...

 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز