نغمهع مدیر عضویت: 1397/09/28 تعداد پست: 5639 عنوان شهدا | مشاهده متن کامل بحث + 125 بازدید | 18 پست دارم میرم مزار سهدا هرکسی میخواد بگه میخوام به نیتتون یه دعا توسل بخونم.انشاالله حاجت روا بشیم ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده 1399/05/31 | 06:33 4 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نغمهع مدیر استارتر عضویت: 1397/09/28 تعداد پست: 5639 سلام عزیز لطفا به نیت حفظ جنینم و اینکه سالم و صالح باشه و به سلامتی و به موقع و به راحتی دنیا بیاد ... شرمنده نرفتم اما انشاالله که سالمه البته دعای توسل رو خوندم ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده
niiilooo عضویت: 1396/06/24 تعداد پست: 21718 شرمنده نرفتم اما انشاالله که سالمه البته دعای توسل رو خوندم ممنونم مهربونم😘انشاالله اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
history عضویت: 1398/12/10 تعداد پست: 8519 شرمنده 😓😓نرفتم ولی تو خونه خوندم انشاالله بی زودی نینی دار بشید اشکالی نداره عزیزمبازم ممنونم😘😘😘
gita1380 عضویت: 1399/01/09 تعداد پست: 571 ببخشید شرمنده نرفتم تو خونه خودم بازم ممنون عزیزم خیلی دعام کن