داشتیم با بابام حرف میزدیم یهو گفت ببین برا داداشت ی دختر خوب پیداکن
منم گفتم فعلا براش زوده ، 24 سالشه ....
بعد گفت نه تا سی سالگی حتما باید ازدواج کنه
منم گفتم سن نباید تعیین کنی ، باید موقعیتش پیش بیاد و نمیشه زمان مشخص کرد
یهو گفت خیله خیله خب بسه ، هیچ دیگه نمیخواد بگی حالا ک اینجور گفتی ... دستش رو هم ب حالت بسه گرفت سمت من
خیلییییییی بهم برخورد