2777
2789
والا همسایتون دیوونس😂خو بتو چه،بشقاااب و بده لامصب.خداروشکر خلاصه😂


  

اسم خودم سپیناز هست  چون نی نی سایتیادوست دارن اسم کاربراوعکسشونوبدونن گفتم ۵۰درصدشوحل کنم  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

صلوات     خدا رو شکر خيلى خوشحال شدم.چطورى گرفتى؟

هرجورمیگفتم نمیداد گفتم شوهرم فکرمیکنه شکسته بده می گفت نه بایدپرکنم گفتم خوب چندماه گذشته ممنون مرسی دوتاشکلات بذدرتوش بده نمیدادددددد 

دیگه کلافه بودم ازدستش

بالاخره دیروز موفق شدم  

دیروزرفتم گفتم 

مهمان برام ازشهرستان اومده 

میخوام ببرم باغ بهشون نهاربدم 

میشه بدی بشقابمو 

گفت نه برای چی تو چینی بهشون غذامیدی

 

 گفتم خدامن وازدست این سوسک کن

گفتم فلانی تو۱بارمصرف نمیخوره 

گفت خوب برای اون ببرفقط

وای مونده بودم چی بگم 


 گفتم نه خانوادگی نمیخورن

نمیدادکه 

دیگه غلط کنم توظرف غذابدم به کسی 

شوهرم صدام زدسپینازززززز  

بیادیرمون شد 

دیگه گفتم وایییی بده توروخداالان بحثمون میشه 

بالاخره بعدمدتهارفت اورد

وای خدای من باورم نمیشه انگارجایزه نوبل گرفتم ازدستش  

اسم خودم سپیناز هست  چون نی نی سایتیادوست دارن اسم کاربراوعکسشونوبدونن گفتم ۵۰درصدشوحل کنم  
صلوات     خدا رو شکر خيلى خوشحال شدم.چطورى گرفتى؟

دیگه اعصابم واقعاخوردبودازدستش

اسم خودم سپیناز هست  چون نی نی سایتیادوست دارن اسم کاربراوعکسشونوبدونن گفتم ۵۰درصدشوحل کنم  
هرجورمیگفتم نمیداد گفتم شوهرم فکرمیکنه شکسته بده می گفت نه بایدپرکنم گفتم خوب چندماه گذشته ممنون مرس ...

اوووووووووف عجب پرويى خدايى  

دلتنگ پدر و مادرم هستم   لعنت به اين کرونااااااا  
سپيناز معنى اسمت چيه  خيلى دلم ميخواد ببينمت

یعنی دختری باصورت وبدنی سرخ وسفید ونازوپرازعشوه وناز 


خیلی س ک س ی ه  اسمم

اسم خودم سپیناز هست  چون نی نی سایتیادوست دارن اسم کاربراوعکسشونوبدونن گفتم ۵۰درصدشوحل کنم  
اى جان اسمت خيلى بهت مياد  خيلى قشنگه تا حالا نشنيده بودم

فدات شم عزیزم لطف داری مهربون 


اسم خودم سپیناز هست  چون نی نی سایتیادوست دارن اسم کاربراوعکسشونوبدونن گفتم ۵۰درصدشوحل کنم  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش