اول از همه ببخشید که این تاپیک و میزنم چون جز شما کسی رو ندارم ازش بپرسم آقا من رفتم دکتر چکاب کامل نوشت ازمایش خون و ادرار دادم خیلی خیلی ببخشید اون یکیشو هر کاری میکنم نمیتونم بدم 😐😶 حالا اگه اون رو ندم بقیه ازمایشام چی میشه اونا نتیجش میاد یا اینکه نمیاد 😢😐
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
کاش وقتی خرتون از پل گذشت فراموش نکنین اون پل رو کی واستون ساخت :).حالا شاید هر انسانی جایز الخطا باشه..ولی هر خطایی جایزالعفو نیست:)).تو کل زندگیم یا دارم بند کفشامو گره میزنم!یا گره هندزفریمو باز میکنمگفتیم چشم سیاه جذابه! شما چرا قلباتون سیاه شد!؟