2777
2789
عنوان

سیم کارت

147 بازدید | 21 پست

سلام،دیشب توی واتساپ یه شماره ناشناس بمن زنگ زد،درصورتی که این شماره ی منو شایدروی هم10 نفرهم ندارن،من حدسم میگه نامزدمه میخواسته منو امتحان کنه،چجوری میتونم بفهمم،سیم کارت بنامه کیه؟؟؟،

برنامه نمبربوک

مامان شدن یعنی حالا دیگه تنها نیستی💕 و یه همدم کوچولو داری که کافیه دستتو بذاری رو دلت♥️ و کلی باهاش حرف بزنی و آروم آروم به آرامش برسی.🤩 مامان شدن یعنی نه ماه نچشیدن یک خواب آسان🤰، یعنی نصف شب بلند شدن که مبادا بد خوابیده باشی و نی نی ات🍼 یه وقت ناراحت باشه..عشق مامان خوش اومدی تو دلی مامانی دختر گلم❤️❤خدایا این لحظه های ناب رو نصیب همه اونایی که منتظرن بکن دامنشون رو سبز کن🤲☺️

اگه ایرانسله ..شمارشو تو ایرانسل من بزن اسم طرف میاد

دیگر از رفتن به دکتر زنان متنفرم اصلا خاطرات خوبی ندارم هر چه خاطره است یاس و ناامیدی است دست خودم نیست هر بار که با تست منفی روبرو میشوم تمام آرزوهایم یکباره خاموش میشود،تا به کی اینهمه صبر؟؟ خسته ام از نگاه های پرسش گر دیگران 😔خدا کاری بکن🙏

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مگه سیم کارت خودت نیست 

یه پرسپولیسی دو آتیشه ۹۹/۹/۹مشکل گرفتاری عشقم حل شد ماشینشم دادن  مشکل زمینمونم به امید خدا حل شد مامانم خوب شد منم عملهای که لازمه انجام دادم خونمونو عوض کردیم رفتیم همونجای که مامانم من و عشقم دوست داریم خونه جدید خریدیم ❤حواسم به توئه هوا سمت توئه هوا سمتیه که برسم به توئه❤                                                                          💗تو مرا جان و جهانی💗                          💖تا ابد با من باش💖                                               💘دوستت دارم و هیچ چیز جز این ندارم💘             💕 با تو در نهایتم من💕                                        💝 عاشقتم عشقم عشق منی عشقم جون منی جونم💝        
ایرانسله،میشه بیشتر برام توضیح بدی،بلد نیستم توروخدا خیلی مهمخ

وای یه چیز یادم رف کد میده به اون شماره...نمیشه

دیگر از رفتن به دکتر زنان متنفرم اصلا خاطرات خوبی ندارم هر چه خاطره است یاس و ناامیدی است دست خودم نیست هر بار که با تست منفی روبرو میشوم تمام آرزوهایم یکباره خاموش میشود،تا به کی اینهمه صبر؟؟ خسته ام از نگاه های پرسش گر دیگران 😔خدا کاری بکن🙏

عزیزم من از برنامه استفاده نکردم ولی یه بار که داشتم پیام دوست میدادم اذیتش می کردم با یه خطه که شمارمو نداشت شمارم رو زده بود تو برنامه نمبربوک می‌گفت اسم وفامیلت زده بود

مامان شدن یعنی حالا دیگه تنها نیستی💕 و یه همدم کوچولو داری که کافیه دستتو بذاری رو دلت♥️ و کلی باهاش حرف بزنی و آروم آروم به آرامش برسی.🤩 مامان شدن یعنی نه ماه نچشیدن یک خواب آسان🤰، یعنی نصف شب بلند شدن که مبادا بد خوابیده باشی و نی نی ات🍼 یه وقت ناراحت باشه..عشق مامان خوش اومدی تو دلی مامانی دختر گلم❤️❤خدایا این لحظه های ناب رو نصیب همه اونایی که منتظرن بکن دامنشون رو سبز کن🤲☺️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

طلسم

9ghsedak | 2 دقیقه پیش

مردا نفوذی ان😂

catme | 43 ثانیه پیش
2791
2779
2792