2789
عنوان

مشاعره

| مشاهده متن کامل بحث + 6568 بازدید | 1618 پست
ای ساربان آهسته ران ،کارام جانم میرود وان دل که با خود داشتم با دل ستانم می رود من مانده ام مه ...

دوش می امدو رخساره بر افروخته بود

تا کجا باز دل غمزده ای سوخته بود

I would love to be kind to me, i saw with all kindness

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

توبه کردم که دگر می نخورم در همه عمر  بجز از امشب و فردا شب و شبهای دگر

ما عیب کسی به مستی و رندی نمی کنیم 

لعل بتان خوش است و می خوشگوار هم

هرگز دلم زکوی تو جایی دگرنرفت *یکدم خیال روی توام از نظر نرفت*  جان رفت و اشتیاق تو از جان بدر نشد *سر رفت وآرزوی تو از سر به در نرفت
دوش می امدو رخساره بر افروخته بود تا کجا باز دل غمزده ای سوخته بود

در سخن تو شکرافشانی و من حیران تو

عندلیب بی نوا خاموش و بستان در سخن

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

تا سر زلف در دست نسیم افتاده ست  دل سودازده از غصه دونیم افتاده ست

تا بوده چشم عاشق در راه يار بوده          بي آنكه وعده باشد در انتظار بوده

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

هرشبی گویم که فردا ترک این سودا کنم  باز چون فرداشوددامروز را فردا کنم

مي روي و گريه مي آيد مرا      ساعتي بنشين که باران بگذرد

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792