2777
2789
عنوان

بچه دوم

| مشاهده متن کامل بحث + 1207 بازدید | 23 پست

من ۳۴ ساله امه شاغلم دخترمم ۷ سال نیم هس اصلا دوس ندارم بیارم منم از اینده میترسم از وضعیتی که کشور اقتصاد داره میترسم خودمونم خونه نداریم همه میگن سنت داره میره بالا ولی خودم اصلا رغبتی ندارم ....دخترم شدید خواهریا برادر میخواد هر روز داره بهم میکه😭 ولی من روحیه بچه دار شدن هم ندارم به نظرتون بچه ی دونه باشه تو اینده خیلی تنها ووافسرده میشه من دخترم خیلی اجتماعی هس ولی میترسم اط طرفی هم شرایط رو میسنجم میگم ول کن این همه بچه ی دونه بودن بچه منم مثه اونا ولی دلیل اصیلیم فقط اینه که شرایطم خوب نیس بعد ۳۵ سال هم فک میکنم دیکه بهتره ادم بچه نیاره😞😟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خیلی سخته، خیلی .من پسرم پنج سالشه دخترم دو سالش.دیگه شب و روزتو نمیفهمی و فقطم به این امید که اوضاع بهتر میشه روزگار میگذرونی. به نظرم فاصلشون پنج سال باشه بهتره.ا لبته فاصله کمتر برای خودشون بهتره

من ۳۴ ساله امه شاغلم دخترمم ۷ سال نیم هس اصلا دوس ندارم بیارم منم از اینده میترسم از وضعیتی که کشور ...

والا منم میگم که نکنه در آینده پشیمون بشم که اونموقع سنم هم بالا رفته.خودم شاغل نیستم ولی خونه داریم ماشین هم داریم شوهرمم نظامیه ولی بازم خیلی مرددم😐

والا منم میگم که نکنه در آینده پشیمون بشم که اونموقع سنم هم بالا رفته.خودم شاغل نیستم ولی خونه داریم ...

شما باز سرایطش رو داری ولی من هم شغلمو دوس دارم و واقعا نمیتونم فقط ی زن خونه باشم چون عادت کردم هم مادر باشم هم کارمتد و عشق دارم به این دوتا نمیدونم من که به من باشه نمیارم از طدفی هم شرایطش رو ندارم و میترسم ولی شما عجله نکن میگن تفاوت سنی بین ۴تا۷ سال هس وقت داری و جوونی تا اون زمان امادگیشو پیدا کن انشالاا هرچی صلاحه براتون پیش بیاد 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز