2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من که اعتقاد ندارم

ولی چند ماه پیش فال گرفتم از رو بیکاری

هرچی گفت تا الان شده 😐

خونه عوض کردم

مامان بابام جدا شدن

یکی باردار شد

رفتم سفر 

و....

😐

ولی هنوز اعتقاد ندارم 😂

جهنم همون زندگی اجباری با احمق های اطرافه...                                                                               بحث اول انسانیت چیه؟اینه که به سلیقه همه احترام بزاریم.طرف با حجابه،به تو ربطی نداره.بی حجابه،به تو ربطی نداره.تتو داره،به تو ربطی نداره.چاقه،به تو ربطی نداره.قیافش کجه،به تو ربطی نداره.به همه باید احترام بذاری.             
من که اعتقاد ندارم ولی چند ماه پیش فال گرفتم از رو بیکاری هرچی گفت تا الان شده 😐 خونه عوض کردم ...

تو ديگه چقد خيره اي🤣

در تاريخ ٩٩/٩/٩ براي غربالگري رفتم خدارو شكر همه چيز نرمال و پسر قشنگم سالم بود😍💋
من که اعتقاد ندارم ولی چند ماه پیش فال گرفتم از رو بیکاری هرچی گفت تا الان شده 😐 خونه عوض کردم ...

چجور فالي بود قهوه تار.وت ؟؟؟؟؟ بعد پيش كي گرفتي

در تاريخ ٩٩/٩/٩ براي غربالگري رفتم خدارو شكر همه چيز نرمال و پسر قشنگم سالم بود😍💋
تو ديگه چقد خيره اي🤣

اینا همش الکی من مطمعنم😂

جهنم همون زندگی اجباری با احمق های اطرافه...                                                                               بحث اول انسانیت چیه؟اینه که به سلیقه همه احترام بزاریم.طرف با حجابه،به تو ربطی نداره.بی حجابه،به تو ربطی نداره.تتو داره،به تو ربطی نداره.چاقه،به تو ربطی نداره.قیافش کجه،به تو ربطی نداره.به همه باید احترام بذاری.             
چجور فالي بود قهوه تار.وت ؟؟؟؟؟ بعد پيش كي گرفتي

قهوه

شماره ی خانوم دوستم داد.

واتساپ.

جهنم همون زندگی اجباری با احمق های اطرافه...                                                                               بحث اول انسانیت چیه؟اینه که به سلیقه همه احترام بزاریم.طرف با حجابه،به تو ربطی نداره.بی حجابه،به تو ربطی نداره.تتو داره،به تو ربطی نداره.چاقه،به تو ربطی نداره.قیافش کجه،به تو ربطی نداره.به همه باید احترام بذاری.             
چجور فالي بود قهوه تار.وت ؟؟؟؟؟ بعد پيش كي گرفتي

ی مهاجرت هم گفته

اگه اتفاق بیفته


ایمان میارم😂

جهنم همون زندگی اجباری با احمق های اطرافه...                                                                               بحث اول انسانیت چیه؟اینه که به سلیقه همه احترام بزاریم.طرف با حجابه،به تو ربطی نداره.بی حجابه،به تو ربطی نداره.تتو داره،به تو ربطی نداره.چاقه،به تو ربطی نداره.قیافش کجه،به تو ربطی نداره.به همه باید احترام بذاری.             
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز