رزی۵۴ مدیر عضویت: 1398/12/27 تعداد پست: 3246 عنوان سریال قشنگ | مشاهده متن کامل بحث + 234 بازدید | 30 پست معرفی کنید ک حوصله تمام شده 1399/05/26 | 21:33 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دهه_شصتی_بلا عضویت: 1398/05/03 تعداد پست: 5373 هرچی میبینی دل و آقازاده نبین ... آقازاده بد نیست جریان مفت خورای همین الان مملکته دیگه😁 نه تو آنی که همانی، نه من آنم که تو دانی
_نیلا عضویت: 1399/04/27 تعداد پست: 14497 هم گناه خوبه ▪︎♡تیکر بارداری نیست♡▪︎♡درخواست دوستی ندید لطفا♡▪︎
_دلارام_ عضویت: 1399/04/09 تعداد پست: 802 اگه سریال خوب میخوای Lost شاید پول خوشبختی نیاره ، ولی بی پولی قطعا بدبختی میاره . "درخواست دوستی ندید"
دخترشبای_پاییز عضویت: 1397/02/28 تعداد پست: 7841 من تا قسمت هفت اینا دیدم خیلی بد بود😖 وافقط ریتمش کنده یا الله، یا رحمن یارحیم یا مقلب القلوب ثبِّت قلبی علی دینک🙏 کتاب «سه دقیقه در قیامت» رو بخونین شاید یکم ب فکر فرو رفتین
وارجان عضویت: 1399/04/01 تعداد پست: 3896 وا فقط ریتمش کنده کنده؟ دوبل کند که سهله چهاربل کنده😐 امیدوارم نشونه ای باشه برای دختری که خستست از اسیب های سهوی و عمدی دیگران علیه خودش.هی تو قویتر از چیزی هستی که فکر میکنی 👈 دوست ریشه دار من،چقد مایلی به سبز ماندن و ریشه دواندن؟🌱
_دلارام_ عضویت: 1399/04/09 تعداد پست: 802 آقازاده بد نیست جریان مفت خورای همین الان مملکته دیگه😁 داستانش خیلی تکراریه ... تنهایی لیلا و پدر هم مثل همین بود شاید پول خوشبختی نیاره ، ولی بی پولی قطعا بدبختی میاره . "درخواست دوستی ندید"
دهه_شصتی_بلا عضویت: 1398/05/03 تعداد پست: 5373 داستانش خیلی تکراریه ... تنهایی لیلا و پدر هم مثل همین بود فقط بازیگراش تکراری انداستانش متفاوته بنظرم نه تو آنی که همانی، نه من آنم که تو دانی
mitsuha عضویت: 1399/03/05 تعداد پست: 2149 انیمه ببینyour name این سینماییهLovely complex این سریالی ۲۴ قسمت ۲۰ دقیقه ای -
_دلارام_ عضویت: 1399/04/09 تعداد پست: 802 قشنگه؟ اره نمرش تو بانک اطلاعاتی فیلم ها هم از ده 8,3 هست Prison break هم خوبه شاید پول خوشبختی نیاره ، ولی بی پولی قطعا بدبختی میاره . "درخواست دوستی ندید"
دخترشبای_پاییز عضویت: 1397/02/28 تعداد پست: 7841 کند نیست خیلی کنده🤦🏻♀️ 🤣🤣🤣توکامنتای پیج منوچهر هادی یه کامنت بود خیلی باحال بود نوشته بود این سریاله یا ویدئو چک🤣🤣🤣 یا الله، یا رحمن یارحیم یا مقلب القلوب ثبِّت قلبی علی دینک🙏 کتاب «سه دقیقه در قیامت» رو بخونین شاید یکم ب فکر فرو رفتین