2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دقیقا  عروسو میکنن دلقک بعد ب شاهکار خودشون میگن محشر

یعنی آدم بره بگه میخوام برم مهمونی فک کنم بهتر درستت کنن 

دقیقا اونقدر میمالن من به شخصه ارایش زیاد سنگینی میکنه رو صورتم

ببین بسته به نو ع استیلی که داری نوع یقه وآستین ودامن لباس عروستو انتخاب کن یعنی مناسبترین لباسی که به هیکلت میخوره.وپارچه ش خیلی شلوغ نباشه چون مراسمم نداری میتونی دنباله دار انتخاب کنی براعکسات قشنگ میشه.تورساده م انتخاب کن...برای اکسسوری هم به نظرم اگه تاجت شلوغ وپرشکوهه بایه گوشواره ست انتخابش کن وحلقه بپوش،فقط.میکاپم بازم بسته به نوع صورتت میکاپ مناسب خودتو انتخاب کن.شاین وغلیظ نباشه که بعدا پشیمون میشی مدل موهم خیلی خیلی ساده جلوی مو ببین چی بهت میاد بالا.فرق و...جلوشو اونجوری کن پشتش رو گوجه ای فقط جمع بشه.انشالله خوشبخت بشی

بی عشق جهان یک چرخش بی معنی ست💑
ببین بسته به نو ع استیلی که داری نوع یقه وآستین ودامن لباس عروستو انتخاب کن یعنی مناسبترین لباسی که ...

خیلی ممنونم فداتون

اتفاقا مد نظرمه لباسم از بالا یقش باز باشه از پایینم تور ساده و دنباله دار آستینشم پفی باشه چون لاغرم و موهام باز باشه بالا نبندمش

خیلی ممنونم فداتون اتفاقا مد نظرمه لباسم از بالا یقش باز باشه از پایینم تور ساده و دنباله دار آستین ...

خواهش میکنم عزیزم.

چیزایی که گفتی خوب میشه انشالله خوشبخت بشی😍😍😍😛

بی عشق جهان یک چرخش بی معنی ست💑
ممنون از نظرتون عالیه مرسی

موهاتم که اگه بلنده باز و پاییناش فر باشه و روش تور باشه خیلی شیکه . من چون مراسم داشتم و ممکن بود عرق کنم و خراب بشه باز نذاشتم وگرنه باز خیلی خوبه

منم همینطور  مخصوصا آرایشو ساده میپسندم منتهی ارایشگاهی ک ساده درست کنه نیست

اگه تهرانی لیلی رضایی بسیار لایت و شکیل درست میکنه

💚 به امید خدا در تاریخ 9/9/99 💚اتفاقای خوبی برام می افته💚💃
موهاتم که اگه بلنده باز و پاییناش فر باشه و روش تور باشه خیلی شیکه . من چون مراسم داشتم و ممکن بود ع ...

اره اتفاقا چون میخوام تو پاییز باشه و مراسمم ندارم عالی میشه

قراره مراسم وقت دیگ ای باشه اونوقت برای مراسم شینیون بالا میزنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792