rainyday مدیر استارتر عضویت: 1396/07/10 تعداد پست: 36200 عنوان رنگ مو 37 بازدید | 0 پست بلوند دوس دارم. یخی، پلاتینه و تو این مایه ها خیلی هم دوس دارم ولی برا همشون مو باید دکلره بشهحیفم میاد ک اینقد مو داغون بشه ....بنظر شما اینایی ک مدام موهاشون دکلره س چجوری ممکنه؟ بوی نم بارون 😍🌧️☔ 1399/05/26 | 10:48 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب