2777
2789
عنوان

مهرماهیها

176 بازدید | 36 پست

میشه لطفا بگید چطور خصوصیاتی دارن چندتا خوب چندتا نامناسب و اذیت کننده. 

لطفا نیایید بگید این چیزا بیخودی وغیر واقعیه 😊🌹💟

یه سری موارد هست که واقعا در متولدین ماهای همسان شبیه هست. البته مرد  یا زن هر کدوم یه طوری هست یا مشترک.

میدونم تربیت  فرهنگ و ذات و خانواده و..... هم تاثیر داره در شخصیت یک نفر

خداروشکر در 9/9/99به لطف وکمک خدا و  نظر امام حسین ع و با توسل به امام 9 جواد الائمه ع به همه ی  خواست‌ها وحاحتهای خودم و عزیزانم   خیلی راحت در عین صحت و شادی رسیدم . الحمدالله ممنونم خداجون می‌دونم که  خودت و فرشته‌ها ت دارید روی زندگیم وخواسته هام  به شدت کار میکنید.❤️🙏❤️

من مهرماهیم فقط شنیدم ک میگن مهریا مهربونن😋

زیباترینم 💙روزی تورا در درونم حس خواهم کرد حس گرمی تو تمام رگ های مرا پرمیکند گویا دوباره عاشق خواهم شد کوچولوی من ..دنیای من.. تو وصل میشوی ب بهشت ومن وصل میشوم ب تو .. و بهشت اینگونه کشیده میشود ب زیرپاهای من ..

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من مهرم.  مهربون و دوست داشتنی و دلپذیر و مودبیم😎

فرزند ایران و جان فدای میهن 🥀💔 جمله ای که اندوهی سخت به قلبم می آورد.... بله من منطقی تصمیم میگیرم و با احساساتم برای تصمیمی که گرفتم عزاداری میکنم🙂😕 کتاب، شعر، موزیک و فیلم حالمو خوب میکنن🌿

مهرماهيم

مهربون دلسوز صادق و رو راست. هميشه دنبال عدالت حتي اگه به نفع خودم نباشه. محكم و قوي. ويژگي بد هم نداريم 😎

جهت سفارش انواع كارهاي هنري پيام بدين 😍😍 خدايا همه رو به آرزوهاشون برسون 😇🙏❤️

منطقی ام 

صادقم  

راز دارم

وفادارم

احترام گذاشتن مهمه برام

مهربونم دلسوز  دلنرم  البته گاهی هم سنگدل

کینه ای نیستم  اما فراموش نمیکنم

همه چیزو با هم میخوام

نمیتونم لباس تکراری بپوشم

با همه دوستم  اما دوست صمیمی  ندارم 

سخت اعتماد میکنم 

تو نگاه اول شخصیت آدمارو میشناسم 

تعادل ترازوم ب هم بریزه  کلا ن تنها اعصاب خودم  بلکه  بقیه رو هم بهم میریزم

لجبازم خیلی

دوسدارم همه چی در نهایت زیبایی خودش باشه  برای همه ادما  دوسدارم  همه در ی سطح باشن  


منطقی ام  صادقم   راز دارم وفادارم احترام گذاشتن مهمه برام مهربونم دلسوز  دلنرم ...

حسادت هم تو وجودم نیست  چون اعتماد بنفس دارم  و فکر میکنم شخصیت بزرگی دارم  و در حد خودم بهترینم  کسیو با خودم مقایسه نمیکنم

فد ای همه اتون

ولی خدایی فقط ویژگی خوب نگین با اینکه میدونم چقدر ماه خوبیه  اصن مگه میشه متولد پاییز دل انگیز اونم مهر ماه بود و  اینقدر خوبی نداشت💟💟💟✌✌✌🌹🌹🌹👍👍👍😙😙😙

 با وجود این صادق باشید

یه بنده خدا گفت  مهریاا دورو هستن 

البته نه به من به کس دیگه ای

خداروشکر در 9/9/99به لطف وکمک خدا و  نظر امام حسین ع و با توسل به امام 9 جواد الائمه ع به همه ی  خواست‌ها وحاحتهای خودم و عزیزانم   خیلی راحت در عین صحت و شادی رسیدم . الحمدالله ممنونم خداجون می‌دونم که  خودت و فرشته‌ها ت دارید روی زندگیم وخواسته هام  به شدت کار میکنید.❤️🙏❤️

اینکه خیلی عاشق پیشه تک پرن  سنگ صبورن چیزی نگفتید

خداروشکر در 9/9/99به لطف وکمک خدا و  نظر امام حسین ع و با توسل به امام 9 جواد الائمه ع به همه ی  خواست‌ها وحاحتهای خودم و عزیزانم   خیلی راحت در عین صحت و شادی رسیدم . الحمدالله ممنونم خداجون می‌دونم که  خودت و فرشته‌ها ت دارید روی زندگیم وخواسته هام  به شدت کار میکنید.❤️🙏❤️
اگه ویژگی بد داشته باشم  اونم خود خواهیمه  فقط همین  

 غرور هم زیاد دارن مهرماهیا؟

خداروشکر در 9/9/99به لطف وکمک خدا و  نظر امام حسین ع و با توسل به امام 9 جواد الائمه ع به همه ی  خواست‌ها وحاحتهای خودم و عزیزانم   خیلی راحت در عین صحت و شادی رسیدم . الحمدالله ممنونم خداجون می‌دونم که  خودت و فرشته‌ها ت دارید روی زندگیم وخواسته هام  به شدت کار میکنید.❤️🙏❤️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز