2777
2789
عنوان

شیر خشک

38 بازدید | 2 پست

الان نوزادم پونزده روزشه شیر خودم رو میخوره فک میکنم شیرم کمه فقط روز اول که شیرم نیومده بود دو درجه شیر خشک خورد بالا نیورد بعد اون دو سه باری احساس کردم شیر ندارم خواستم بهش شیرخشک بدم در حین خوردن همرو اورده بالا حالا میخواستم ببینم به شیر خشک حساسیت داره یا شیر من کافیه براش سیره که میاره بالا 

  

وزنگیریش خوبه؟ اگه خوب وزن میگیره یعنی شیرت کافیه 

اگه لب و دهنش تو هوا میچرخه هم دلیلش گرما و تشنگیه نه گرسنگی

تیکر برای هدف کاهش وزن تاریخ شروع رژیم:۱۸شهریور وزن شروع رژیم:۷۱ هدف اول ۶۷🔒هدف دوم ۶۳🔒هدف سوم ۶۰🔒هدف چهارم ۵۸🔒هدف پنجم ۵۶🔒هدف اخر ۵۴🔒من میتونم و باید بتونم تا عید به وزن مطلوبم برسم💪💪💪💪💪 قد ۱۵۸    کاش افسردگی ازم دور میشد 
وزنگیریش خوبه؟ اگه خوب وزن میگیره یعنی شیرت کافیه  اگه لب و دهنش تو هوا میچرخه هم دلیلش گرما و ...

وزن تولدش 3700بود بعد دیگه وزنش نکردم ببینم چقد کم کرده پونزده روزگیش بردمش بهداشت 3700بود الان نمیدونم چقد اضاف کرده

  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز