2777
2789
عنوان

ازشیرمم نبود😢

219 بازدید | 36 پست

سلام بچم اوایل کولیک داشت تا3ماهگیش روزاگریه میکردشبااماراحت میخوابیددوسه باربراشیربیدارمیشدفقط.اماالان 3ماه ودوهفته اشه شکم دردش خوب شده امانه روزخواب درستی داره نه شب.شبابالای 10باربیدارمیشه یه قلوپ شیرمیخوره بعدسینه روپس میزنه شروع میکنه گریه کردن بازروپاهام تکونش میدم که بخوابه روزاهم خواب درست درمون نداره هرسه روزم میبرمش حموم هردوروزیه بارهم مدفوع میکنه اداراش هم که خوبه پوشکش پرمیکنه تب هم نداره همش میخوادیه چیزی تودهنش باشه که بمکه هرچی دم دستش باشه میذاره تودهنش انگشتاشم میمکه باخودم میگم شایدگشنشه امانمیخوره دارم ذله میشم ازدستش شبا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

رفلاکس پنهان نداره؟کمرشو قوس نمیده مثه موز؟یجوری نی انگار از معدش میاد تو حلقش بعد قورت میده؟پسر من رفلاکس داره بد میخوابه و دوس داره مدام شیر بخوره

عشقم پسرم بهترینم نفسم بنده به نفسات.مامان خیلی منتظر اومدنت بودم فدای دستای کوچولوت بشم.پسر خوشگلم داداشی شدنت مبارک دورت بگردم تو انقد مهربونی چه داداشی خوبی میشی برا کنجد تو دلم❤❤❤

پسر منم ۴ماهه است

انگشتش را مک میزنه بهش پستونک نمیدم 

شیر خشک میخورد سینه اش خس خس میکرد دکتر میگفت شیر هشک نده شیر خودمم سیرش نمیکرد بدبختی داشتم .

شوهرم میگه کاری نکن فقط علیرضا را شیر بده ، حون برام نذاشته 

شب تا صبح باید بچسبه به من 

پدرم رفت و شهر خالی شد😔😔خدایا امانتی که سپرده بودی روزجمعه تاریخ۱۳۹۹/۰۷/۹ساعا ۱۳:۲۵به خودت سپردم،نگهدارش باش ، طلب مغفرت و امرزش دارم براش،خدای مهربونم یادت باشه اون مهربانترین و خوش قلب ترین پدر دنیا بود😔😔غریب و تنها به خواست خودت پابه دنیا گذاشت بدون مادر و برادر  وپدر و با خواست خودت بردی،هر کس دوست داشت برا پدرم دختری یا خواهری کنه صلوات و فاتحه بفرسته اللهم صل علی محمدا و ال محمدا
بدسینگی میکنه به سر سینه یکم آب قند بزن بهش شیر بده بچت گرسنشه

منم میگم‌گشنشه . این شیر جوابگوش نیست 

من شیرم‌میریخت ، همه لباسام خیس بود ولی دخورم خواب نداشت . شیر خشک کمکی تا دو سال دادم بهش . راااحت شدیم

خدای من خدای معجزه هاست . 
رفلاکس پنهان نداره؟کمرشو قوس نمیده مثه موز؟یجوری نی انگار از معدش میاد تو حلقش بعد قورت میده؟پسر من ...

 وقتی میخوام شیرش بدم خودش میکشه طرف بالاکه شیرنخوره وگریه میکنه زورشم زیاده که بزورروپاهام نگرش میدارم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز