2777
2789
عنوان

کسل بودن

332 بازدید | 13 پست

دوستان به نظرتون چکاری میشه انجام داد که ادم در طول روز خیلی کسل نشه؟؟

من خیلی وقته که بیشتر ساعتای روز احساس کسل بودن شدید دارم 

ینی همش کلافه میشم 


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم همینطوری بودم سوره جن ویاسین میخونم خوب شدم

منم کسلم

آ،مایش هم دادم

جزئی مث همه خانما آهنم کمه همین


وتقعا اثر کرد؟

سلام! کودکی خوبی داشتم ، اما تقریبا زود تموم شد...چشمامو که وا کردم تازه بدی هارو دیدم...اذیت شدم شکسته شدم. نوجوونیام به خودکشی هم حتی فکر می‌کردم...و ناگهان معجزه شد! تصمیم گرفتم عوض شم، کلا کوبیدم از نو‌ساختم و شد! بعد هم پشت سرهم اتفاقات خوبی برام افتاد. هرچند تو دل همین زندگی خوب به شدت از زندگی سیلی هم خوردم! از تو دل این شکستا، غم‌ها و خوشی‌ها چیزایی که یاد گرفتم رو مجانی بهت هدیه میدم. ۱_ما آدما تنهاییم، تنهایِ تنها اینو هیچ وقت فراموش نکن. ۲_آدما عوض میشن، جوری که ممکنه غافلگیرشی. و‌درنهایت تا اینجا اومدی یه صلوات هم مهمونم کن مشتی!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز