سلام عزیزم
من با تاپیک شما زیاد موافقت نیستم
میشه هم خوشرو و خوشبرخورد بود هم اجازه ی دخالت نداد
من هم با زنداداشام خیلی خوبم هم با خواهر شوهرو جاری و مادر شوهرم
نه دخالت میکنم و نه اجازه ی دخالت میدم
البته اونا هم اهل دخالت نیستم
من از مسائل خصوصیم صحبت نمیکنم حتی با دوستام
مسئله خصوصی خصوصیه
ولی با همه خوش برخورد هستم مگر آدمی ک فضول باشه یا اخلاق خاصی داشته باشه ک نخوام از حدش تجاوز کنه
ب نظر من نمیشه این نسخه رو برای هم پیچید
باید اول درست انتخاب کرد و با مردی ازدواج نکرد ک خانواده بدجنسی داره
ولی دلیلی نداره انقد خودمونو جدا نگه داریم
هر چیزی ب حدش
اگه اینطور باشه فردا پس فردا مشکلی باشه هم نمیتونی ازشون کمک بخوای
و بچه ها هم فقط خانواده چند نفره خودمونو دارن و با عمه و خاله و بچه هاشون دوست نمیشن
ب نظرم هرکسی باید متناسب با خانواده و اطافیانش رفتار کنه
و این حجم از عدم صمیمیت با خانواده ای ک واقعا شعور و سواد دارن و حد خودشونو میدونن و مهربونو خوش اخلاقن اصلا درست نیست