elhamjoooooni مدیر استارتر عضویت: 1399/02/06 تعداد پست: 9871 عنوان سیمکارت 117 بازدید | 17 پست بچه هاسیمکارتم توی اساس کشی گم شده هرچقدمیگردم پیداش نمیکنم حالابایدچیکارکنم😯 1399/05/24 | 08:22 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mary1376 عضویت: 1399/03/27 تعداد پست: 1506 برو بسوزونش یوقت دست کسی نیوفته باهاش دردسر درست کنه برات بیاواین پخش وپلا را تو جمعش کن😞 دوریت داره بدمیسوزونه توکمش کن😭🙏
elhamjoooooni مدیر استارتر عضویت: 1399/02/06 تعداد پست: 9871 برو بسوزونش یوقت دست کسی نیوفته باهاش دردسر درست کنه برات نه فک میکنم تووسیله هام بوده گم شده ولی خب نیست!اگ بسوزونمش همون شماره روبهم نمیدن دیگه؟
sahargm62 عضویت: 1396/10/16 تعداد پست: 2750 اگه ایرانسله که ولش کن یکی دیگه بگیر ایرانسل مجانی میدن 99/9/9.....
انتقام_هستم عضویت: 1399/04/26 تعداد پست: 4577 نه فک میکنم تووسیله هام بوده گم شده ولی خب نیست!اگ بسوزونمش همون شماره روبهم نمیدن دیگه؟ میدن عزیزم.این همه آدم روزانه سیم کارت گم میکنن یا گوشیشونو دزد میبره همون سیم کارتو میگیرن دیگه دوباره😑
elhamjoooooni مدیر استارتر عضویت: 1399/02/06 تعداد پست: 9871 برو امور مشترکین اونو میسوزونه یکی با همون شماره بهت میده عه واقعن مرسی عزیزم
elhamjoooooni مدیر استارتر عضویت: 1399/02/06 تعداد پست: 9871 اگه ایرانسله که ولش کن یکی دیگه بگیر ایرانسل مجانی میدن ن همراه بوده
elhamjoooooni مدیر استارتر عضویت: 1399/02/06 تعداد پست: 9871 میدن عزیزم.این همه آدم روزانه سیم کارت گم میکنن یا گوشیشونو دزد میبره همون سیم کارتو میگیرن دیگه دوب ... خب خداروشکرمرسی
khanom_shiva عضویت: 1399/04/29 تعداد پست: 4099 ایرانسله؟؟ همسرم همه زندگیمه🏵️،سادات حسینی هستم 🌷❤️
khanom_shiva عضویت: 1399/04/29 تعداد پست: 4099 به امور مشترکین برو دوباره بگیرش ...اما اگه ایرانسل بود کارت راحت تر بود همسرم همه زندگیمه🏵️،سادات حسینی هستم 🌷❤️