2777
2789
۱۲۰تا آخرش دیگه ،گاهی حواسش نباشه میره رو ۱۳۰اما من عین نگهبان میمونم 😈😈😈

من از ۱۰۰ که بالا میره سکته میزنم همش میگه تو زیادی حساسی.آخرش مث شما۱۳۰

من حبه ی قند کوچکی بودم که.،از دست تو در پیاله ی چای افتاد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من از ۱۰۰ که بالا میره سکته میزنم همش میگه تو زیادی حساسی.آخرش مث شما۱۳۰

منم خیلی ترسو هستم با این حال سعی میکنم خودم روکنترل کنم ،اگه به خودم باشه کل راه رو‌   ۷۰٫۸۰ تا میرم 😅

دخترم پناه منه،پسرم آرامشم،همسرم تکیه گاهم....👨‍👩‍👧‍👦
منم خیلی ترسو هستم با این حال سعی میکنم خودم روکنترل کنم ،اگه به خودم باشه کل راه رو‌   ۷۰٫۸۰ ت ...

آی گفتی.آخه من فکر میکنم فقط شوهر من تند میرونه .اونروز میگم چرا هیچکی از تو جلو نمیزنه؟میگه اونایی که مثل من میروننو امکان نداره ببینی یا رد شدن یا خیلی دورن😐

من حبه ی قند کوچکی بودم که.،از دست تو در پیاله ی چای افتاد

بستگی به جاده داره ولی از نظر من همیشه تند رانندگی میکنه. همش سرش غر میزنم که آرومتر.یهو دیدی ترمز نگرفت میخوای چطوری جمع کنی ماشینو.اونم میگه از وقتی تو اومدی رانندگیمو خراب کردی.  الان دیگه حداکثر 120 میره.

یه نی نی سالم و شاد تنها آرزوی این روزامه

جاده که سهله همین تو تهران پرواز میکنه جاده که دیگه عصبی میشم تند میره تازه کل میندازه 🙄🙄🙄🙄

من برای خودم زندگی میکنم 😊برام مهم نیست دیگران چی فکر کنند 😛برا همین راحت زندگی میکنم 😁مهم اینکه خودم راضی باشم 😉😉😉😉
بستگی به جاده داره ولی از نظر من همیشه تند رانندگی میکنه. همش سرش غر میزنم که آرومتر.یهو دیدی ترمز ن ...

وای دقیقا عین ما.پس یکم خیالم راحت شد خیلی ها مث ایشونن

من حبه ی قند کوچکی بودم که.،از دست تو در پیاله ی چای افتاد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز