2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کسی نیست؟

عزیز دلم، برای سزارین اگر سلامتی بعد عمل و زیبایی شکمت برات مهمه و دوست نداری بعدها روده هات چسبندگی پیدا کنه و گرفتار مثل فتخ روده و دردهای شکمی و اینها رو داشته باشی ، دنبال بیمارستان ولیعصر و توتونکاران نباش ، بیمارستان هایی که حتی یه سایت ندارند و معلوم کی سر عمل سزارین یا زایمان طبیعی میاد سرت  در اکثر مواقع اصلا دکتر نمیاد و ماماها زایمان طبیعی رو توی بیمارستان های این شکلی میگیرند و زایشگاه رشت هم که نگم که برخوردشون با بیمار مثل مجرم هست انگار قاتل گرفتند ، در حال حاضر به جهت بیماری کرونا بهتره آدم بیمارستان قائم و پارس و آریا نره چون کرونایی  بستری می کنند و برای سلامتی مادر و بچه خطرناکه ، در حال حاضر بهترین انتخاب برای مادر بیمارستان فامیلی تخصصی زایمان در رشت هست اما در ارتباط با انتخاب دکتر باید بگم امروز فقط دیگه زایمان سزارین به تنهایی قابل اهمیت نیست بلکه متد عمل که با کمترین برش بچه خارج بشه و با بهترین روش و با سلیقه بخیه بشه محل برش به طوری اصلا در زیبایی بدن زن عمل سزارین هیچ تاثیزی نذاره و جذابیت اندامش از بین نره ، در بین دکترهای زنان و زنانی که در رشت کار می کنند فقط دکتر سمیرا شیاری رو می دونم که جدا از تخصص جراحی زنان و زایمان ، فلوشیپ زیبایی هم داره و چند کشور اروپایی دوره های زیبایی اخذ کرده مثل فرانسه و اتریش و ... و عضو انجمن جراحان زنان و زایمان ، نازایی و زیبایی اروپاست ، با قیمت تعرفه های دولتی هم سزارین می کنه و هزینه هاش هم خیلی کمتر برای آدم می افته و بعد سزارینی که انجام اصلا خط بخیه مشخص نیست ، تا جایی که آدم میگه وای من واقعا سزارین شدم ، من توی بیمارستان فامیلی با دکتر سمیرا شیاری سزارین اختیاری شدم و خیلی راضی هستم و یک میلیون و پانصد دادم ، خیلی تمییز و پاکیزه کارم انجام شد و ظرف ۱۵ دقیقه سزارین شدم به راحتی و رفتم بخش بعد چند ساعت هم رفتم خونه ، خیلی کارش درسته ، مطبش هم توی  نواب هست ، خانم رشتی ، خودتون درگیر این دکتر و دکتر نکنید ، دوستم میگه با دکتر...(ذکر نام محفوظ) عمل سزارین داشت دکتر توی ترافیک موند سر عملش نرسید ، با دکترهای سر شلوغ که وقت نمیذارن و ۴ تا ۴ بیمار می بینند خودتون و سرگردان نکنید ، یک کلام دکتر شیاری و کارتون گارانتی میکنه و با ضمانت کامل سلامتی و زیبایی بدن تون بهتون تحویل میده ، ایشالا همه مادرها که نه ماه فشار و تحمل می کنند به راحتی سزارین کنند

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز