aydaa73 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/26 تعداد پست: 446 عنوان بورسیه تحصیلی 121 بازدید | 10 پست تو دانشگاه ازادم میشه بورسیه گرفت یا فقط دانشگاه های دولتی ؟ سوال بعدیم توروخدا بگید پرستاری آزاد تهران چه رتبه ای میخواد منطقه دو؟ 1399/05/23 | 15:07 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sarahhhhhhh عضویت: 1399/01/05 تعداد پست: 957 بورسیه رو نمیدونمولی آلمان میتونی دانشگاه بریدانشگاهاشم هم معتبره و هم رایگانهاز آزاد هم قبول میکنن
sarahhhhhhh عضویت: 1399/01/05 تعداد پست: 957 میخوام از طریق دانشگاه برم اخه هزینشو ندارم اینجور تحصیل که رایگانهولی برای هزینه زندگیت هم میتونی کار کنی
aydaa73 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/26 تعداد پست: 446 تحصیل که رایگانه ولی برای هزینه زندگیت هم میتونی کار کنی یعنی چجور تحصیل رایگانه ؟ خب از چه طریقی باید اقدام کرد
sarahhhhhhh عضویت: 1399/01/05 تعداد پست: 957 یعنی چجور تحصیل رایگانه ؟ خب از چه طریقی باید اقدام کرد دانشگاه های آلمان رایگانه ( چون جمعیت خیلی کمی داره)برای اینکه چجوری باید اقدام کنید هم زنگ بزنید موسسه ملک پور، خیلی خوب راهنماییتون میکننو اینکه از الان شروع کنید آلمانی خوندن چون احتمالا B2هم ازتون بخوان
aydaa73 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/26 تعداد پست: 446 دانشگاه های آلمان رایگانه ( چون جمعیت خیلی کمی داره) برای اینکه چجوری باید اقدام کنید هم زنگ بزنید ... فقط برای پرستاری میشه یا رشته های پزشکی و دندونم میشه
aydaa73 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/26 تعداد پست: 446 دانشگاه های آلمان رایگانه ( چون جمعیت خیلی کمی داره) برای اینکه چجوری باید اقدام کنید هم زنگ بزنید ... شماره ی این موسسه رو داری ؟
sarahhhhhhh عضویت: 1399/01/05 تعداد پست: 957 فقط برای پرستاری میشه یا رشته های پزشکی و دندونم میشه عذر میخوام اطلاع ندارم
sarahhhhhhh عضویت: 1399/01/05 تعداد پست: 957 شماره ی این موسسه رو داری ؟ شماره نهولی اگه تلگرام دارید لینک کانالشون رو بدم
aydaa73 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/26 تعداد پست: 446 عذر میخوام اطلاع ندارم زنگ زدم میگن باید ۵۰۰ ۶۰۰ پول داشته باشی 🙄