setarekhanum مدیر استارتر عضویت: 1399/04/05 تعداد پست: 1910 عنوان تب سنج 45 بازدید | 2 پست كسي ميدونه چطوري با تب سنج جيوه ايكار كنه؟من نميتونم انگار هيچي نشون نميده😕 1399/05/22 | 18:52 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مامان_سونیا1 عضویت: 1396/03/17 تعداد پست: 32551 تو نور نگه دار اروم تو دستت بچرخون ی خط توش میبینی اگ بلند بود تکونش بده دوباره ببین تا بیاد پایینبعد بذار زیربغل دو دقیقه بعد دوباره تو نور بگیر اروم بچرخون خطشو پیدا کن ببین چ عددیه خداجون خودت نگهدار دخترنازم و پسرقشنگم باش❤️❤️
setarekhanum مدیر استارتر عضویت: 1399/04/05 تعداد پست: 1910 تو نور نگه دار اروم تو دستت بچرخون ی خط توش میبینی اگ بلند بود تکونش بده دوباره ببین تا بیاد پایین ... مرسي عزيزمهركاري ميكنم نمياد لعنتي😀