2777
2789
عنوان

زایمان طبیعی

207 بازدید | 15 پست

از چه هفته ای میشه فهمید توانایی زایمان طبیعی داریم یا نه ؟از نظر لگنی و پزشکی منظورمه؟من هفته ۳۴ هستم هنوز نمیدونم هیچ کاریم نکردم برا آمادگیش

🌹شکر خدا را که در پناه حسینم 🌹

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم میخوام بدونم   

و فکر کنم آمادگی ها باید زود تر شروع میشد 

ولی از ۳۴هفته ماساژ پرینه خوبه

چادر من 😍تاج بندگی من است👑سند زهرایی بودنم را امضا میکند😌طعنه ها دلسردت نکنند بانو 😥با افتخار در کوچه های شهر قدم بزن 😉 یک مادر دهه هشتادی👶😍 متولد ۱۳۸۰ تیکر تولد یک سالگی دخترم 
از هفته ۳۸ به بعد ،با معاینه لگن ولی بعضی ها هم هستن با وجود لگن مناسب نمیتونن طبیعی زایمان کنن...م ...

خوب کی فهمید تو اتاق زایمانم رفت و نشد؟

🌹شکر خدا را که در پناه حسینم 🌹
دکتر به من گفت تا ۳۶ ورزش نکن فعلا

ورزش نیست 

واژن رو ماساژ میدی که  برای زایمان اماده بشه که خیلی پاره نشه  خیلی هم نه روزی چند دیقه 

چادر من 😍تاج بندگی من است👑سند زهرایی بودنم را امضا میکند😌طعنه ها دلسردت نکنند بانو 😥با افتخار در کوچه های شهر قدم بزن 😉 یک مادر دهه هشتادی👶😍 متولد ۱۳۸۰ تیکر تولد یک سالگی دخترم 
آره شنیدم ولی میترسم زود باشه

حالا بازم با دکترت مشورت کن 

چادر من 😍تاج بندگی من است👑سند زهرایی بودنم را امضا میکند😌طعنه ها دلسردت نکنند بانو 😥با افتخار در کوچه های شهر قدم بزن 😉 یک مادر دهه هشتادی👶😍 متولد ۱۳۸۰ تیکر تولد یک سالگی دخترم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز