2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ما که استادمون رئیس بيمارستانه بهمون میگفت به هیچ عنوان ناخن نکارید 

اگر فکر کنم بحث کردن با یک کاربر به جایی نمی‌رسه جواب نمی‌دم. بنابراین این جواب ندادن رو کم آوردن درنظر نگیر دوست عزیز. تا زمانی که حرفات عاقلانه باشه به نظرم لایق گفتگو هستی. هرجا هم فکر کردی من دارم اشتباه حرف میزنم با دلایل منطقی من رو مجاب کن. من با کمال میل عذرخواهی می کنم. با کاربرای کم سنی که خودشون رو عقل کل میدونن که کلا بحث نمیکنم چون همین نشونه ی بی عقلی شونه.

من ٥ ساله ناخونام كاشته حتي يه روزم در نيوردم نميتونم اصلا خيييلي قشنگه، اگر به زيبايي دست و پات اهميت ميدي اره بكار،

عضو گروه رز نارنجي ،وزن شروع ٧٢ وزن هدف ٦٠ 🔥🔥🔥🔥  هر چي كه خدا بخواد... خدا كه بدمو نميخواد...
 ژلیش بهتره که ..

نه بابا خیلی زود کنده میشه نهایت دو هفته بمونه 

عاشق شدن مثل گوش دادن به صدای پیانو توی یه کافه شلوغ می مونه،اگه بخوای به اون صدای قشنگ گوش کنی باید چشم هات رو ببندی از بقیه ی صداها بگذری و اون ها رو نشنوی,صدای خنده ها،گریه ها،به هم خوردن فنجون ها....تو واسم اون صدای قشنگ بودی که من به خاطرش هیچ صدایی رو نشنیدم:))
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز