2777
2789
عنوان

کیا حلقه میزنن؟

101 بازدید | 13 پست

از اول تو این کار استعداد داشتید یا تمرین کردید تا تونستید؟

من به کل بلدش نیستم.هی میوفته.

خیلی چاق شدم اه

بابا بخدا من کاربر قدیمی ام.سایت بروز شد کاربریم پرید.نسخه جدید ازت بدم میاد😒😒

نه به مرور یاد گرفتم به این دلیل میفته که چرخوندن کمر و ناخوداگاه ول میکنی حتی اگه فکر کردی داره میفته هم باید کمر و بچرخونی اینجوری خیلی زود عادت میکنی

در تاریخ ۹۹/۹/۹ بهترین اتفاق زندگیم افتاد⁦♥️⁩                                                          

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سایزم ۴۴. شایدم ۴۶😣😣

دنبال رژیم نرو فقط الان هرچقدر میکنی نصف نصفشو کم کن بعد نصفشو هم خسته نمیشی هم وزن کم میکنی مثلا اگه چهار تا شکلات میخوری تو روز سه تا بخور بعد دوتا بعد کلا حذف کن مطمئن باش کم میشه وزنت

در تاریخ ۹۹/۹/۹ بهترین اتفاق زندگیم افتاد⁦♥️⁩                                                          
نه به مرور یاد گرفتم به این دلیل میفته که چرخوندن کمر و ناخوداگاه ول میکنی حتی اگه فکر کردی داره میف ...

پس طبیعیه که الان بیوفته.بعضیا از اول خوب میتونن بچرخوننش.

بابا بخدا من کاربر قدیمی ام.سایت بروز شد کاربریم پرید.نسخه جدید ازت بدم میاد😒😒

همه اوایل میندازن چون قلق داره و باید اونو پیدا کنی. دوتا پاتو ازهم باز کن و با دوتا دست محدوده دو طرف حلقه رو بگیر و با شتاب ،ولی صاف نه کج و کوله، پیچ بده حلقه رو و با ضربات آهسته مثل قر دادن تو همون سرعت نگهش دار که نیفته. باید قر ملایم بدی تا نیفته

‏انگلیسی‌ها ضرب المثلی دارند با این مضمون : کسی که فقط لندن را دیده باشد؛ لندن را هم‌ نمیشناسد !               منظور این است که شما باید رم، پاریس و برلین را هم ببینی تا بتوانی بگویی لندن شهر خوبی هست یا نه...           «تک منبعی بودن» انسان را متعصب و خشک بار می‌آورد و عمق فهم او را به طرز عجیبی کاهش میدهد !
پس طبیعیه که الان بیوفته.بعضیا از اول خوب میتونن بچرخوننش.

نه من طول کشید تا یاد بگیرم

در تاریخ ۹۹/۹/۹ بهترین اتفاق زندگیم افتاد⁦♥️⁩                                                          
دنبال رژیم نرو فقط الان هرچقدر میکنی نصف نصفشو کم کن بعد نصفشو هم خسته نمیشی هم وزن کم میکنی مثلا اگ ...

ای خواهر من چون تنبلی تخمدان دارم این مشکل رو دارم.

ربطی به خوردن نداره حتی ببینی خیلی هم کم غذام ولی متاسفانه به خاطر این مشکل غذایی که میخورم مستقیما ذخیره میشه و سوخت نمیشه.

برا همین زود به زودم گرسنه ام میشه

هی بخور هی گرسنه شو 

بابا بخدا من کاربر قدیمی ام.سایت بروز شد کاربریم پرید.نسخه جدید ازت بدم میاد😒😒
ای خواهر من چون تنبلی تخمدان دارم این مشکل رو دارم. ربطی به خوردن نداره حتی ببینی خیلی هم کم غذام و ...

ایشالا حلقه رو یاد میگیری لاغر میکنی😉

در تاریخ ۹۹/۹/۹ بهترین اتفاق زندگیم افتاد⁦♥️⁩                                                          
ای خواهر من چون تنبلی تخمدان دارم این مشکل رو دارم. ربطی به خوردن نداره حتی ببینی خیلی هم کم غذام و ...

سلام، عزیزم، بهترین کار رژیم درست و اصولیه زیر نظر دکتر تغذیه، یه رژیم سالم باید همه ی مواد غذایی و گروه های غذایی رو توش داشته باشه تا بدنت دچار کمبود و عوارض نشه، من چند وقت پیش رژیم داشتم،. خدا رو شکر، خیلی راضی بودم، لینک کانال دکتر تغذیه مو که ازش رژیم گرفتم برات می فرستم، امیدوارم به کارت بیاد، 🌹

اینم لینکش 👇

Drzahrab@

آدرس کانال :

http://t.me/dietclinicz/

همه اوایل میندازن چون قلق داره و باید اونو پیدا کنی. دوتا پاتو ازهم باز کن و با دوتا دست محدوده دو ط ...

میترسم که بیوفته برا همون سریع حرکت میکنم.

حس میکنم کمرم تکون نمیخوره

 ای خدا😃😃

بابا بخدا من کاربر قدیمی ام.سایت بروز شد کاربریم پرید.نسخه جدید ازت بدم میاد😒😒
سلام، عزیزم، بهترین کار رژیم درست و اصولیه زیر نظر دکتر تغذیه، یه رژیم سالم باید همه ی مواد غذایی و ...

ممنون عزیزم

بابا بخدا من کاربر قدیمی ام.سایت بروز شد کاربریم پرید.نسخه جدید ازت بدم میاد😒😒
میترسم که بیوفته برا همون سریع حرکت میکنم. حس میکنم کمرم تکون نمیخوره  ای خدا😃😃

اولشه عزیزم. هممون اولش خیلی تمرین کردیم تا راه افتادیم. یه موزیک شاد بذار و قر بده اینجوری انگیزه ات میره بالا و زودتر راه میفتی

‏انگلیسی‌ها ضرب المثلی دارند با این مضمون : کسی که فقط لندن را دیده باشد؛ لندن را هم‌ نمیشناسد !               منظور این است که شما باید رم، پاریس و برلین را هم ببینی تا بتوانی بگویی لندن شهر خوبی هست یا نه...           «تک منبعی بودن» انسان را متعصب و خشک بار می‌آورد و عمق فهم او را به طرز عجیبی کاهش میدهد !
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792