کلیدا رو گذاشتن رو سایت ....
همش زبان عمومی 30 درصد زدم
تخصصی 25 با این درصدا باز رتبه م بالای هزار و پونصد میشه،ک باید یا برم پیام نور، یا ازاد
واقعا مزخرفه رشته ی زبان، باید حتما توی ارشد بشی 300 یا 400 تا دولتی بیاری....
اه اه اه
همین وقت رو میذاشتم کنکور تجربی میخوندم ،خانوم دکتر میشدم بهتر بود