2777
2789
عنوان

سهام عدالت

167 بازدید | 10 پست

سلام صبحتون بخیر 😍🌹🌸

بچه ها من سری قبل ک سهام میفروختن اصلا نمیدونستم سهام دارم یا نه تازه فهمیدم دارم و الانم خیلی ب پولش احتیاج دارم.سهامم الان زدم تو سامانه دیدم نوشته ب صورت پیش فرض روش غیر مستقیمه ک هرچی زدم نمیشد تغییرش داد بنظرتون الان میتونم بفروشم یا نه؟کجا باید برم بانک یا کافینت؟

ممنونم ازتون اگه میدونید راهنماییم کنین 🍃🌺💮

خدایا شکرت❤ 
اره میخوان واسه غیرمستقیما گزینه غیرفعال سازیو بذارن  که مستقیم بشه میاد به زودی

یعنی صبر کنم تا بتونم روش مستقیم انتخاب کنم از تو سامانه؟

خدایا شکرت❤ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از کجا فهمیدی سهام داری؟ شاید ماهم داشته باشیم


ابجیم گفت دارم بعد شک کردم منم باید داشته باشم رفتم تو سامانه مشخصاتمو ک زدم دیدم سهام ۵۰۰ تومنی دارم

خدایا شکرت❤ 

تاپیک جامعی در این مورد هست که یاد بده چکار باید بکنیم

چطور وارد بورس بشم

اصلا درسته وارد شدن؟

کسی سود گرفته؟

 لطفا برای سلامتی وتعجیل در فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف وبه احترام سرداردلها یک صلوات بفرستید و لطفا برای سلامتی بچم هم صلوات بفرست  اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز