selina77089 مدیر استارتر عضویت: 1399/01/21 تعداد پست: 403 عنوان بارداری 69 بازدید | 10 پست بچه ها من ۲۶ ام وقت پریودیمه دو هفته پیش نزدیکی داشتم الان یه هفته اس دل درد و حالت تهوع و ترشح دارم 1399/05/19 | 14:37 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
شلغم_خاتون عضویت: 1399/01/16 تعداد پست: 882 ان شاءالله باردار باشی عزیزم🎈💋 کاربرقدیمی بحث کردم لغو کاربری شدم🙄😑 درباره ی اسم کاربریمباید بگمکه شلغم به این معنی که غمام شَل بشن😁😎 و اینکه متاهل و متعهدh❤e
کیانا۹۹ عضویت: 1398/09/06 تعداد پست: 21665 برا حالت تهوع زوده مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت
شیماسالاری عضویت: 1397/02/18 تعداد پست: 2376 منم 24 باید پری بشم تهوع دارم و خیلی استرس دارو مصرف کردم این ماه انشالله جفتمون باردار باشیم بزودی در این خانه، دخترکی جان.....دخترکی آاااخ دخترکی می خندد ....
selina77089 مدیر استارتر عضویت: 1399/01/21 تعداد پست: 403 محض احتیاط بی بی بزن سه روز پیش زدم یه دونه هاله افتاد
selina77089 مدیر استارتر عضویت: 1399/01/21 تعداد پست: 403 منم 24 باید پری بشم تهوع دارم و خیلی استرس دارو مصرف کردم این ماه انشالله جفتمون باردار باشیم ایشالله ولی میگن حالت تهوع زوده
22anonymous عضویت: 1399/01/18 تعداد پست: 79 اگه میخوای بدونی چه مدت طول میکشه تا باردار بشی، این مقاله رو بخون
78__parastoo عضویت: 1398/06/01 تعداد پست: 4926 سه روز پیش زدم یه دونه هاله افتاد پس بارداری ولی میخوای مطمئن شی برو آزمایش بده
شیماسالاری عضویت: 1397/02/18 تعداد پست: 2376 ایشالله ولی میگن حالت تهوع زوده نمیدونم والا ... شاید از اسرس باشه ... من معدمم خیلی درد داره بزودی در این خانه، دخترکی جان.....دخترکی آاااخ دخترکی می خندد ....
selina77089 مدیر استارتر عضویت: 1399/01/21 تعداد پست: 403 پس بارداری ولی میخوای مطمئن شی برو آزمایش بده یدونه خط افتاد اونم با زور