2777
2789

برا حالت تهوع زوده


مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم 24 باید پری بشم تهوع دارم و خیلی استرس دارو مصرف کردم این ماه انشالله جفتمون باردار باشیم

بزودی در این خانه،                                                                              دخترکی                                                                                             جان.....دخترکی                                                                                            آاااخ دخترکی                                                                                                 می خندد ....                                     
ایشالله ولی میگن حالت تهوع زوده

نمیدونم والا ... شاید از اسرس باشه ... من معدمم خیلی درد داره 

بزودی در این خانه،                                                                              دخترکی                                                                                             جان.....دخترکی                                                                                            آاااخ دخترکی                                                                                                 می خندد ....                                     
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز