شوهرم به ی اقایی تو اینستا پ داده ،که به من گفته بود نه دیگه پیام نمیدم بهش
حالا بهش گفتم خداییش پیام ندادی، گفت نه
بعد ک گفتم قسم بخور گفت تا جاییکه یادمه ندادم
در صورتیکه من رمز اینستاش رو دارم و دیدم ک داده
مطمینم اقاس چون اصلا خودم ای دیش رو دادم ب شوهرم ، که مثلا ی کاری رو انجام بده ک خب نشد( مردِ گفته بوده من به هرکی کمک بخواد پول میدم همینجوری)
ولی شوهرم هی ب یارو پیام داده کمک کن،چرا ج نمیدی؟؟؟
درصورتیکه بهش گفته بودم دیگه پ نده بهش
حالا از این ناراحتم ک دروغ گفته