2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مرسی عزیزم که وقت گذاشتی جواب دادی ممنون گلم

یچیز دیگه من اونموقع میخواستم عمل کنم هزینه عمل تو مطب تا 10 تومن هم بود و چهارتا پزشک رفتم 3 تاشون گفتن 6 تومن اینا ولی بیمارستان با 2و سیصد عمل کردم، دکتر خودم تو مطب 6 می‌گرفت ولی تو بیمارستان کلا شد 2و300،اگه واست مهم نیست برو بیمارستان 

یعنی بیمارستان دکتراشون کارشون خوبه .؟

تمام دکترای بیمارستان مطب دارن، نرخ بیمارستان همیشه پایین تره، بستگی به دکتری داره که انتخاب میکنی، من بیمارستان فیروزگر عمل کردم، دکترم مطبش تو میرداماد بود میگفت 6 دستمزد و اونموقع ها تو کلینیک گاندی عمل میکردن و 800 هم هزینه کلینیک بود، من با همون دکتر تو بیمارستان عمل کردم دستمزدش شد 800 یکشب بیمارستان بودم، با کل آزمایش و عکس و همه چیز شد 2.300،واسه تعویض چسب بیمارستان میرفتم 2 تومن ویزیت میدادم، مطب میرفتم 20 تومن، فقط بیمارستان دو ساعت طول میکشه و مطب نیم ساعت

تمام دکترای بیمارستان مطب دارن، نرخ بیمارستان همیشه پایین تره، بستگی به دکتری داره که انتخاب میکنی، ...

والا چه خوب بوده ای جورخیلی به نفع آ دم هست بازم مرسی عزیزممم 

تمام دکترای بیمارستان مطب دارن، نرخ بیمارستان همیشه پایین تره، بستگی به دکتری داره که انتخاب میکنی، ...



عزیزم منم میخوام بیمارستان فیروزگر بینیمو عمل کنم منتهی نه انحراف دارم نه پلیپ اگه بگم زیبایی میخوام عمل کنم کارمو با نرخ دولتی انجام میدن؟ بیمه تامین اجتماعی هم دارم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792